آرایشگاه رفتن عروس و دامادها از ۶ بعدازظهر ممنوع

موبنا – ۱- آرایشگران زنانه و مردانه حداکثر تا ساعت ۱۸ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد می‌باشند و در این ساعت عروس و داماد باید ترخیص و از آرایشگاه خارج شوند. ۲- عکاسان و فیلمبرداران حداکثر تا ساعت ۲۰ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد هستند و در این ساعت …

موبنا – ۱- آرایشگران زنانه و مردانه حداکثر تا ساعت ۱۸ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد می‌باشند و در این ساعت عروس و داماد باید ترخیص و از آرایشگاه خارج شوند.

۲- عکاسان و فیلمبرداران حداکثر تا ساعت ۲۰ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد هستند و در این ساعت باید عکاسی و فیلمبرداری اتمام و عروس و داماد وارد تالار و باغ مجالس شوند.

۳- تالارها، باغات و تشریفات مجالس حداکثر تا ساعت ۲۴ مجاز به فعالیت و ارایه خدمات به جشن ها هستند و در این ساعت باید جشن به پایان رسیده و مهمانان و عروس و داماد از باغ خارج شوند.

۴- از راه اندازی کاروان عروسی و بروز مشکلات ترافیکی و آلودگی صوتی توسط صاحبان عروسی در شهر خودداری شود.

نوشته های مشابه

۵- ارایه هرگونه خدمات و برگزاری مجالس خلاف عرف و شرع و قانون توسط برگزارکنندگان جشنها (ردیف ۱.۲.۳) به هر عذر و بهانه ممنوع است و در صورت عدم رعایت موارد فوق توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت آنها جلوگیری و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

۶- شهروندان از برگزاری هرگونه جشن و عروسی در باغات شخصی و فاقد مجوز که باعث بروز مشکل برای خانواده ها میشود خودداری کنند.

۷- واحدهای صنفی رستوران و چایخانه ها نیز موظف به رعایت ساعت کاری (حداکثر ۲۴ ) و اخذ مجوز جهت موسیقی زنده از اداره ارشاد اسلامی و رعایت شئونات اسلامی و ضوابط انتظامی و مقررات می باشند و در صورت عدم رعایت وفق بند ۵ اقدام می شود.

 منبع: خبر آنلاین 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا