اولتیماتوم ۴۸ ساعته به خودروهای فاقد معاینه فنی

موبنا – رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این طرح، دوربین‌های مستقر در داخل و محدوده طرح زوج و فرد، خودروهایی که فاقد معاینه فنی معتبر بوده را شناسایی کرده و به صورت الکترونیکی اعمال قانون می‌کنند. وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۶۰ دوربین در ورودی و خروجی محدوده زوج و فرد، …

موبنا – رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این طرح، دوربین‌های مستقر در داخل و محدوده طرح زوج و فرد، خودروهایی که فاقد معاینه فنی معتبر بوده را شناسایی کرده و به صورت الکترونیکی اعمال قانون می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۶۰ دوربین در ورودی و خروجی محدوده زوج و فرد، تردد خودروها در این محدوده را کنترل می‌کنند و علاوه بر این دوربین‌ها، تعدادی دوربین در داخل این محدوده نیز بر تردد خودروها در این محدوده نظارت الکترونیکی دارند.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در نیمه دوم شهریور ماه دوربین‌های محدوده زوج و فرد خودروهای فاقد معاینه فنی که مبادرت به ورود به محدوده طرح زوج و فرد کرده بودند را به صورت ارشادی جریمه کرده بود که از ابتدای مهرماه، با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده و اتمام مهلت مقرر به خودروهای فاقد معاینه فنی، این طرح از حالت ارشادی خارج و برای خودروی متخلفینی که فاقد معاینه فنی مجاز هستند جریمه قطعی صادر می‌شود.

 منبع: تسنیم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا