Google for Work به Google Cloud تغییر نام می‌دهد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این طور که گفته می‌شود گوگل تصمیم دارد نام سرویس مذکور را به Google Cloud تغییر دهد. این سرویس که به صورت ویژه برای کسب و کارها عرضه می‌شود بر اپلیکیشن‌ها، خدمات پردازش ابری، نقشه الکترونیکی، رایانه‌های Chromebook و دستگاه‌های مبتنی بر اندروید، جست‌وجوگر اینترنتی و خدمات سازمانی تاکید …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این طور که گفته می‌شود گوگل تصمیم دارد نام سرویس مذکور را به Google Cloud تغییر دهد. این سرویس که به صورت ویژه برای کسب و کارها عرضه می‌شود بر اپلیکیشن‌ها، خدمات پردازش ابری، نقشه الکترونیکی، رایانه‌های Chromebook و دستگاه‌های مبتنی بر اندروید، جست‌وجوگر اینترنتی و خدمات سازمانی تاکید دارد.

«دایان گرین» مدیر توسعه خدمات پردازش ابری گوگل چندی پیش اعلام کرد در سرویس پست الکترونیکی داخلی این شرکت تغییراتی ایجاد شده است. یکی از مقامات گوگل هم در این رابطه گفت کنفرانس ۲۹ سپتامبر گوگل که در شهر سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، بر خدمات مبتنی بر فضای پردازش ابری تاکید دارد.

شرکت گوگل هم‌اکنونسرویس Google for Work را با هدف توسعه فناوری‌های پردازش ابری توسعه می‌دهد و میلیون‌ها کاربر سازمانی در سراسر جهان را تحت پوشش خود قرار داده است.

تغییر نام این سرویس سازمانی در فاصله زمانی کوتاه صورت می‌گیرد. زیرا گوگل تصمیم دارد با افزایش تمرکز بر خدمات پردازش ابری رقابت بیشتری را با شرکت‌های آمازون و مایکروسافت انجام دهد.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا