مایکروسافت مهم‌ترین تفاوت خدمات ابری خود را با آمازون بیان کرد

موبنا – با همه این تفاسیر، خدمات پردازش ابری Azure مایکروسافت چه مزایایی می‌تواند نسبت به AWS آمازون داشته باشد؟ این سوال از «اسکات گاتِری» مدیر مرکز خدمات ابری و سازمانی مایکروسافت که در کنفرانس فناوری بانک Deutsche شرکت کرده بود، پرسیده شد. به گزارش وبسایت Zdnet، گاتِری در مورد اهداف مایکروسافت برای توسعه خدمات …

موبنا – با همه این تفاسیر، خدمات پردازش ابری Azure مایکروسافت چه مزایایی می‌تواند نسبت به AWS آمازون داشته باشد؟
این سوال از «اسکات گاتِری» مدیر مرکز خدمات ابری و سازمانی مایکروسافت که در کنفرانس فناوری بانک Deutsche شرکت کرده بود، پرسیده شد.
به گزارش وبسایت Zdnet، گاتِری در مورد اهداف مایکروسافت برای توسعه خدمات پردازش ابری چندگانه صحبت کرد و اظهار داشت این مسئله مهم‌ترین تفاوت میان سرویس‌های مایکروسافت و آمازون محسوب می‌شود. او همچنین به این مسئله اشاره کرد که مایکروسافت در این عرصه سرمایه‌گذاری‌های ویژه روی اینترنت اشیا (IoT) انجام داده است.
گاتِری به شرکت‌کنندگان در این کنفرانس گفت: «ما سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در حوزه اینترنت اشیا انجام داده‌ایم. شرکت‌هایی مانند BMW، Rolls-Roys، یا GE از خدمات ابری ما استفاده می‌کنند و در بسیاری از موارد از جمله خدمات اینترنت اشیا ما در جهان اول هستیم. سرویس جدید Data Lake ما پاییز امسال روانه بازار می شود، ما بر این باوریم که در این زمینه هم می‌توانیم متفاوت باشیم. سیستم‌های هوشمند تجاری نیز حوزه‌ای است که به عقیده من در آن هم اول خواهیم شد.»
به گفته گاتِری، در طول هر ماه بیش از ۱۲۰ هزار مشترک جدید خدمات پردازش ابری Azure را در اختیار می‌گیرند.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا