رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی: هوواوی Mate 9 به‌زودی عرضه می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت HiSilicon که یکی از زیرمجموعه‌های هوواوی محسوب می‌شود وظیفه تولید تراشه این گوشی قوی را برعهده گرفته است و همچنین دوربین دیجیتالی آن ۲۰ مگاپیکسلی است. این طور که منابع آگاه می‌گویند، شرکت هوواوی قصد دارد گوشی هوشمند Mate 9 را در سه مدل مختلف روانه بازار کند. مدل اصلی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت HiSilicon که یکی از زیرمجموعه‌های هوواوی محسوب می‌شود وظیفه تولید تراشه این گوشی قوی را برعهده گرفته است و همچنین دوربین دیجیتالی آن ۲۰ مگاپیکسلی است.

این طور که منابع آگاه می‌گویند، شرکت هوواوی قصد دارد گوشی هوشمند Mate 9 را در سه مدل مختلف روانه بازار کند. مدل اصلی و اولیه این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد که با قیمت ۳۳۹۹ یوآن (۵۱۰ دلار) عرضه می‌شود و قیمت مدل ۱۲۸ گیگاباتی آن هم ۳۸۹۹ یوآن (۵۸۵ دلار) اعلام شده است.

huawei-mate-9-1

مدل دیگر این گوشی هوشمند به رم ۶ گیگابایتی مجهز شده است که همراه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۶۹۹ یوآن (۷۰۵ دلار) به فروش می‌رسد. پیش‌بینی شده است که این مدل‌ها فقط در بازار چین عرضه شوند و یک مدل سوم هم برای بازار جهانی آماده شود.

huawei-mate-9-3

گوشی هوشمند Mate 9 هوواوی پورت ورودی USB Type-C را در خود جا داده است و شرکت Leica حسگر مخصوص دوربین آن را تهیه می‌کند و پیش‌بینی شده است که این محصول در ۹ رنگ زیر روانه بازار شود: طلایی کهربایی، خاکستری کهربایی، سفید سرامیکی، طلایی مات، طلایی قهوه‌ای، نقره‌ای، طلایی صورتی، مشکی براق، خاکستری آسمانی.

بر اساس آخرین خبرها گفته شد شرکت چینی هوواوی یک کنفرانس مطبوعاتی برای اوایل ماه نوامبر ترتیب داده است تا در آن از گوشی هوشمند Mate 9 هوواوی رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا