شائومی در حال آماده‌سازی فبلت جدید مبتنی بر رم ۸ گیگابایتی

موبنا، رضا خواجه‌وند – این محصول مدل به‌روز شده گوشی هوشمند Mi 5 محسوب می‌شود و از آن می‌توان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موبایلی موجود در بازار جهانی یاد کرد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این شرکت چینی با فاصله زمانی کوتاه از محصول دیگری با نام Mi Note 2 هم رونمایی کند. در گمانه‌زنی‌های …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این محصول مدل به‌روز شده گوشی هوشمند Mi 5 محسوب می‌شود و از آن می‌توان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موبایلی موجود در بازار جهانی یاد کرد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این شرکت چینی با فاصله زمانی کوتاه از محصول دیگری با نام Mi Note 2 هم رونمایی کند.

در گمانه‌زنی‌های اولیه گفته شد که این محصول در دو مدل مختلف روانه بازار می‌شود که یکی از آنها رم ۶ گیگابایتی دارد. امروز مشخص شد مدل دیگر این محصول قرار است با رم ۸ گیگابایتی روانه بازار شود.

xiaomi-mi-note-2-1

نسل اول فبلت Mi Note شائومی در ژانویه ۲۰۱۵ معرفی شد و چهار ماه بعد شرکت چینی گوشی Mi Note Pro را عرضه کرد. بر این اساس احتمال می‌رود فبلت Mi Note 2 Pro همراه با رم ۸ گیگابایتی به دست کاربران برسد.

مرکز About Phone بر اساس اسنادی که منتشر کرد نشان داد این فبلت پیشرفته رم ۸ گیگابایت دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه چهار هسته‌ای Snapdragon 821 با توان ۲.۶ گیگاهرتز اشاره کرد. قرار است این محصول همراه با سیستم عامل اندروید ۷.۰ عرضه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا