فقط ۲ درصد صاحبان آیفون ۷ اندروید را کنار گذاشته‌اند

موبنا، رضا خواجه‌وند – مرکز تحقیقاتی Piper Jaffray بر اساس مطالعه جهانی خود اعلام کرد ۸۳ درصد کاربران منتظر ورود آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus هستند و این محصول را بهترین گزینه به عنوان گوشی جدید خود می‌دانند. بر اساس این بررسی مشخص شد ۵۴ درصد کاربران تمایل گوشی هوشمند آیفون ۷ با نمایشگر …

موبنا، رضا خواجه‌وند – مرکز تحقیقاتی Piper Jaffray بر اساس مطالعه جهانی خود اعلام کرد ۸۳ درصد کاربران منتظر ورود آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus هستند و این محصول را بهترین گزینه به عنوان گوشی جدید خود می‌دانند.

بر اساس این بررسی مشخص شد ۵۴ درصد کاربران تمایل گوشی هوشمند آیفون ۷ با نمایشگر ۴.۷ اینچی را بخرند و در مقابل ۴۶ درصد کاربران به این نتیجه رسیده‌اند که آیفون ۷ Plus با نمایشگر ۵.۵ اینچی برای آنها مناسب‌تر است.

لازم به ذکر است طی بررسی‌ که در سال‌های ۱۵-۲۰۱۴ انجام شده بود، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که مدل Plus گوشی آیفون با نمایشگر ۵.۵ اینچی محبوبیت بیشتری نسبت به مدل ۴.۷ اینچی دارد.

iphone-7-buyers-switching-from-android-1

بر اساس بررسی جدید مشخص شد در مجموع ۹۸ درصد کاربرانی که مدل جدید گوشی هوشمند اپل را خریداری کردند، یکی از مدل‌های قبلی این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل iOS را کنار گذاشتند و به عبارت دیگر تنها ۲ درصد صاحبان آیفون ۷ و ۷ Plus از سیستم عامل اندروید به این گوشی رجوع کرده‌اند.

لازم به ذکر است زمانی که آیفون ۶s روانه بازار شد ۳۰ درصد کاربرانی که آن را خریدند یک مدل از گوشی‌های اندرویدی را کنار گذاشته بودند و زمان عرضه آیفون ۶ نیز ۲۳ درصد کاربران فرآیند مشابه را انجام دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا