گوشی Pixel گوگل با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت HTC همکاری‌هایی را با گوگل آغاز کرده است تا ظرف چند هفته آتی نخستین مدل از سری گوشی‌های Pixel را روانه بازار کند و این روزها اخبار مختلفی در مورد قابلیت‌های گوشی مذکور به گوش می‌رسد. این گوشی هوشمند دو مدل دارد که مدل اول با نام Pixel و مدل …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت HTC همکاری‌هایی را با گوگل آغاز کرده است تا ظرف چند هفته آتی نخستین مدل از سری گوشی‌های Pixel را روانه بازار کند و این روزها اخبار مختلفی در مورد قابلیت‌های گوشی مذکور به گوش می‌رسد.

این گوشی هوشمند دو مدل دارد که مدل اول با نام Pixel و مدل بزرگتر با نام Pixel XL عرضه می‌شود. ابتدا گفته شده بود که مدل بزرگتر گوشی با قیمت ۶۵۰ دلار و مدل استاندارد Pixel با قیمت ارزان‌تر ورد بازار می‌شود.

google-pixel-2

ولی خبرهای تکمیلی که امروز منتشر شده حاکی از آن است که گوشی هوشمند Pixel با اندازه کوچکتر ۶۵۰ دلار قیمت دارد که از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد و از این رو، می‌بایست آن را در خانواده گوشی‌های میان‌رده تقسیم‌بندی کرد.

بد نیست بدانید در حال حاضر مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون ۷ با قیمت ۶۵۰ دلار فروخته می‌شود و گوشی هوشمند Galaxy S7 با حافظه داخلی مشابه قیمت ۶۵۰ دلار دارد. اگر این خبرها درست باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که گوگل تصمیم گرفته است با سری گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت رقابت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا