یک‌سوم دستگاه‌های موبایلی اپل هفته نخست به iOS 10 مجهز شدند

موبنا، رضا خواجه‌وند – کارشناسان اعلام کردند با وجود آنکه مدت کوتاهی از زمان ورود این سیستم عامل به بازار جهانی می‌گذرد، تعداد زیادی از دستگاه‌های موبایلی اپل سازگار با آن iOS 10 را نصب کرده‌اند. از آنجایی که اپل به صورت انحصاری سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را تولید می‌کند، یک اکوسیستم بسته در …

موبنا، رضا خواجه‌وند – کارشناسان اعلام کردند با وجود آنکه مدت کوتاهی از زمان ورود این سیستم عامل به بازار جهانی می‌گذرد، تعداد زیادی از دستگاه‌های موبایلی اپل سازگار با آن iOS 10 را نصب کرده‌اند.

از آنجایی که اپل به صورت انحصاری سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را تولید می‌کند، یک اکوسیستم بسته در اختیار دارد و همین مسئله باعث شده است دربگیری محصولات آن کاهش یابد. با این وجود استقبال از iOS 10 بسیاری زیاد بوده است.

ios-10-1

بر اساس آخرین آمارهای موجود اعلام شد در نخستین هفته از عرضه عمومی iOS 10 اپل حدود ۳۳.۶۴ درصد از دستگاه‌های سازگار با سیستم عامل مذکور آن را نصب کردند و به نظر می‌رسد این اتفاق رکورد نسخه قبلی را بشکند.

زمانی که سیستم عامل iOS 9 روانه بازار شد، در دو هفته نخست ۶۶ درصد از دستگاه‌های موبایلی اپل سازگار با آن نسخه مذکور را نصب کردند و هم‌اکنون استقبال از نسخه جدید بیشتر بوده است.

سیستم عامل iOS 10 قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌تواند کارایی دستگاه‌های موبایلی قدیمی‌تر اپل را افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا