چگونه مدل اصلاح شده Galaxy Note 7 را از مدل مشکل‌دار آن تشخیص دهیم؟

موبنا، رضا خواجه‌‌وند – در حالی که سامسونگ تصمیم دارد مدل اصلاح شده گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را وارد بازار جهانی کند، این شبهه برای کاربران ایجاد شده است که چگونه مدل اصلاح شده فبلت مذکور را از مدل اولیه که با باتری‌های مشکل‌دار روانه بازار شده بود تشخیص دهند. در گزارش‌های اولیه گفته …

موبنا، رضا خواجه‌‌وند – در حالی که سامسونگ تصمیم دارد مدل اصلاح شده گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را وارد بازار جهانی کند، این شبهه برای کاربران ایجاد شده است که چگونه مدل اصلاح شده فبلت مذکور را از مدل اولیه که با باتری‌های مشکل‌دار روانه بازار شده بود تشخیص دهند.

در گزارش‌های اولیه گفته شد مدل اصلاح شده این گوشی هوشمند پایین جعبه خود در کنار بارکد IMEI یک برچسب با حر S را شامل می‌شود. با این وجود زمانی که کاربران کانادایی گوشی اصلاح شده Note 7 را در اختیار گرفتند،‌هیچ گونه برچسب با حرف S روی جعبه آن دیده نمی‌شد و در عوض یک مربع سیاه روی جعبه آن حک شده بود.

galaxy-note-7-2

شرکت سامسونگ در آخرین بیانیه خود اعلام کرد مدل‌های جدید Note 7 یک نشانگر سبز مخصوص باتری را در بخش توضیحات شامل می‌شوند. این طور که کاربران روی شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند، تمامی گوشی‌های اصلاح شده این نشانگر سبز را روی باتری خود دارند و این در حالی است که توضیحات باتری مدل قبلی روی یک برچسب سفید نوشته شده بود.

در بیانیه سامسونگ اعلام شد مربع مشکی روی جعبه Note 7 نشان‌دهنده این است که گوشی مذکور چگونه اصلاح شده است. برای برخی از بازارها یک برچسب دایره‌ای با حرف S در نظر گرفته شده است که آن هم نحوه تعمیر و اصلاح گوشی را بیان می‌کند.

به هر حال سامسونگ اعلام کرد مهم‌ترین مشخصه‌ای که کاربران می‌توانند مدل اصلاح شده Note 7 را از مدل قبلی تشخیص دهند، نشانگر سبز مخصوص باتری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا