عرضه آخرین نسل از اس‌اس‌دی‌های پیشرفته در بازار

موبنا – در این اس اس دی از جدیدترین تکنولوژی و با کیفیت‌ترین MLC استفاده شده‌است. برش لبه ۲۸۰Z سازگار با استاندارد ۲.۱ NVMe است و از آخرین PCIe نسل۳ (۴X ) که نسبت به (X1) 4برابر پهنای باند بیشتر دارد، بهرهمند است و سرعت فوق العاده بالای خواندن‌و نوشتن، به ترتیب ۲۵۰۰ و ۱۳۵۰ …

موبنا – در این اس اس دی از جدیدترین تکنولوژی و با کیفیت‌ترین MLC استفاده شده‌است. برش لبه ۲۸۰Z سازگار با استاندارد ۲.۱ NVMe است و از آخرین PCIe نسل۳ (۴X ) که نسبت به (X1) 4برابر پهنای باند بیشتر دارد، بهرهمند است و سرعت فوق العاده بالای خواندن‌و نوشتن، به ترتیب ۲۵۰۰ و ۱۳۵۰ مگابایت بر ثانیه، را ارائه می‌هد .
از ویژگی‌های این اس‌اس‌دی می توان به ظرفیت‌های بالای ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایتی آن و تعداد بالای اعمال ورودی و خروجی داده در ثانیه، IOPS 175000 ،اشاره کرد که به آسانی هر صحنه بازی را قابل اجرا می‌کند.
۲۸۰Z اپیسر با طول ۸۰میلیمتری خود مناسب برای بیشتر لپ‌تاپ و مینی کامپیوترها (Mini PC) می باشد و به آسانی هر دستگاهی را به یک وسیله‌ی گیمینگ قابل حمل تبدیل می‌کند. بی شک با توجه به این قابلیت‌ها این اس‌اس‌دی قوی‌ترین و با کیفیت‌ترین اس‌اس‌دی است که حداکثر کارایی را برای کاربران مخصوصا گیمرها به همراه خواهد داشت.
ازدیگر ویژگی های مهم این اس‌اس‌دی دارا بودن سیستم تصحیح خطا‌(ECC)‌با‌۱۲۰بیت در هر ۲ کیلو بیت BCH‌، End-to-End Data protection، ‌‌Smart ECC ، Global Wear Leveling برای افزایش طول عمر اس‌اس‌دی، SmartRefresh برای افزایش دقت و ایمنی در دسترسی به اطلاعات و تکنولوژی S.M.A.R.T برای مانیتور سلامت و گزارش‌دهی مشکلات جهت جلوگیری از دست‌دادن اطلاعات اشاره کرد.
علاوه‌بر‌ این ویژگی‌های چشمگیر، مصرف انرژی در این اس‌اس‌دی بسیار پایین است و لپ تاپ ها را قادر می سازد تا انرژی خود را برای مدت زمان بیشتری ذخیره نمایند.

دکمه بازگشت به بالا