مرکز خدمات پس از فروش هواوی در اصفهان افتتاح شد

موبنا – این مراسم با حضور نمایندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، مدیران ارشد اتحادیه فروشندگان موبایل، جمعی از فروشندگان و مشتریان برگزار شد. گفتنی است این مرکز که با همکار شرکت حامی و همراه پارت راه اندازی شده است، نیز همانند سایر نمایندگی های خدمات هوآوی از استانداردهای بالای جهانی در …

موبنا – این مراسم با حضور نمایندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، مدیران ارشد اتحادیه فروشندگان موبایل، جمعی از فروشندگان و مشتریان برگزار شد.
gg
گفتنی است این مرکز که با همکار شرکت حامی و همراه پارت راه اندازی شده است، نیز همانند سایر نمایندگی های خدمات هوآوی از استانداردهای بالای جهانی در زمینه فنی شامل تجهیزات و ابزارآلات دقیق الکترونیکی، تکنسین های مجرب و همچنین در زمینه پذیرش شامل فضایی مطلوب و با امکانات رفاهی مناسب برخوردار است.
بر اساس این گزارش، حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز “هواوی سرویس” در ایران فقط ۳ روز تعیین شده است. همچنین در صورتی که کالای کاربر با شرایط تعویض مواجه شود، بعد از دریافت کالای معیوب تا ۴۸ ساعت گوشی یا تبلت به درب منزل مشتری به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا