شک به همسر، قتل‌عام خانوادگی را رقم زد

موبنا – شامگاه شنبه ۲۷ شهریور، مردی در تماس با پلیس از جنایتی هولناک در خانه برادرش در محله «صالحیه» بهارستان در اطراف شهریار خبر داد. این مرد مدعی شد که برادرش دقایقی قبل و در تماس تلفنی با وی، به قتل همسر ۴۵ ساله و دو دختر ۱۲ و ۲۲ ساله‌اش اعتراف کرده است. …

موبنا – شامگاه شنبه ۲۷ شهریور، مردی در تماس با پلیس از جنایتی هولناک در خانه برادرش در محله «صالحیه» بهارستان در اطراف شهریار خبر داد. این مرد مدعی شد که برادرش دقایقی قبل و در تماس تلفنی با وی، به قتل همسر ۴۵ ساله و دو دختر ۱۲ و ۲۲ ساله‌اش اعتراف کرده است. به این‌ ترتیب تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. پس از پیدا شدن اجساد خونین قربانیان و اعلام این جنایت به بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق پلیس آگاهی، آنها راهی خانه مورد نظر شدند. پدر خانواده – عامل ۴۸ ساله جنایت – که در خانه بود بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت.

شب سیاه

هنوز از قتل دو دخترش شوکه بود. چهره دخترانش لحظه‌ای از مقابل چشمانش دور نمی‌شد. مدام همه وقایع را مرور می‌کرد تا شاید بفهمد کجای کار اشتباه کرده است. آشنایان این مرد مدعی بودند که او از مدت‌ها قبل به رفتارهای همسرش با مرد غریبه‌ای ظنین شده بود و به همین خاطر نیز چندین بار خانه‌اش را تغییر داده بود اما باز هم حاشیه‌ها ادامه داشت.

به گفته یک منبع آگاه، این مرد آن شب به قصد قتل همسرش به خانه رفته و وقتی همه خوابیده بودند با گام‌های آهسته بالای سر همسرش رفته و با چاقو ضربه‌ای مرگبار به او زده است. با این ضربه و فریاد زن جوان، دخترانش هراسان از خواب پریده و با دیدن پیکر خونین و بی‌جان مادر، با پدرشان درگیر شدند اما مرد عصبانی در جنونی هولناک دو دخترش را نیز به قتل رساند.

او انگیزه جنایت خانوادگی را به خاطرخشم و کینه طولانی‌مدت از همسرش دانست و اعلام کرد که قصد کشتن فرزندانش را نداشته است.

در حال حاضر پرونده این جنایت از سوی کارآگاهان و بازپرس جنایی تحت رسیدگی ویژه قرار دارد.

 منبع: روزنامه ایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا