تصاویر اصلی Mi 5s شائومی منتشر شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – امروز منابع آگاه تصاویر کامل‌تری را در مورد این گوشی هوشمند پیشرفته منتشر کردند تا جزییات مربوط به بخش پشتی آن هم نمایان شود. این گوشی هوشمند نخستین دستگاه موبایلی جهان محسوب می‌شود که به حسگر اثر انگشت مبتنی بر فناوری مافوق صوت مجهز شده است که این فناوری زیر نمایشگر …

موبنا، رضا خواجه‌وند – امروز منابع آگاه تصاویر کامل‌تری را در مورد این گوشی هوشمند پیشرفته منتشر کردند تا جزییات مربوط به بخش پشتی آن هم نمایان شود. این گوشی هوشمند نخستین دستگاه موبایلی جهان محسوب می‌شود که به حسگر اثر انگشت مبتنی بر فناوری مافوق صوت مجهز شده است که این فناوری زیر نمایشگر کار گذاشته می‌شود.

بر اساس آزمایش‌های جدید مرکز AnTuTu مشخص شد این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۱۵ اینچی مجهز به فناوری Force Touch را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل پخش می‌شوند.

xiaomi-mi-5-1

این گوشی هوشمند تراشه پرقدرت Snapdragon 821 را با چهار هسته ۲.۱۵ گیگاهرتزی شامل می‌ّود و از دیگر امکانات آن می‌توان به پردازنده گرافیکی Adreno 530 اشاره کرد. قرار است این گوشی هوشمند در دو مدل مجزا ساخته شود.

xiaomi-mi-5-2

مدل اول به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز شده است و مدل دیگر با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. منابع آگاه چینی می‌گویند یک مدل سوم از این گوشی هوشمند نیز با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ساخته شده است.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند حسگر ۱۶ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و دوربین سلفی آن حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپری را همراه با سیستم شارژ سریع Quick Charge 3.0 و نسخه ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید در خود جا داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا