آیفون ۷ هنگام سقوط از آیفون ۶s قوی‌تر است

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالت تئوری این امتیاز به معنی آن خواهد بود که آیفون ۷ نسبت به گوشی هوشمند آیفون ۶s توانمندتر است. بررسی‌های مرکز AnTuTu به کارشناسان کمک کرد قیاس بهتری را بین این دو گوشی هوشمند انجام دهند تا کیفیت مواد به کار رفته در بدنه آنها مشخص شود. برا آنکه …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالت تئوری این امتیاز به معنی آن خواهد بود که آیفون ۷ نسبت به گوشی هوشمند آیفون ۶s توانمندتر است. بررسی‌های مرکز AnTuTu به کارشناسان کمک کرد قیاس بهتری را بین این دو گوشی هوشمند انجام دهند تا کیفیت مواد به کار رفته در بدنه آنها مشخص شود.

برا آنکه قیاس دقیق و مناسبی انجام شود، هر دو گوشی هوشمند به صورت همزمان از ارتفاع ۳.۲ فوتی رها شدند و برای اینکار یک دستگاه ویژه به کار گرفته شد که تمامی کارخانه‌های تولیدکننده گوشی هنگام تست محصولات جدید خود از همین دستگاه استفاده می‌کنند.

هر دو گوشی هوشمند سه بار از فاصله مذکور رها شدند. در آزمایش نخست گوشی‌ها از قسمت پشت با زمین برخورد کردند. پس از تاثیرات برجا مانده مشخص شد بخش پشتی آیفون ۷ و آیفون ۶s اندکی آسیب دیده است.

iphone-7-drop-test-6s-3

در آزمایشی که هر دو گوشی هوشمند با بخش انتهایی به زمین برخورد کردند هم مشخص شد دو دستگاه مقاومت بالایی دارند و فقط اندکی آسیب دیده‌اند. ولی زمانی که گوشی‌ها از بخش کناری با زمین برخورد کردند، دچار آسیب‌های جدی شدند.

iphone-7-drop-test-6s-1

آزمایش مربوط به برخورد گوشی‌ها از بخش جلویی نشان داد که نمایشگر آنها به شدت آسیب دیده است و البته پس از این برخورد، امکان برقراری تماس با هر دو گوشی ممکن بود. کارشناسان آزمایش رها کردن آیفون ۷ از سمت نمایشگر را به قدری تکرار کردند تا به طور کامل از کار بیفتد.

در بررسی‌های قبلی مشخص شد آیفون ۶s پس از ۵ بار متوالی سقوط از این فاصله به طور کامل از کار می‌افتد. ولی در بررسی جدید مشخص شد که آیفون ۷ تا هشت بار سقوط دوام می‌آورد و بنابراین بدنه قوی‌تری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا