نخستین پرونده قضایی علیه سامسونگ به خاطر آتش گرفتن Galaxy Note 7

موبنا، رضا خواجه‌وند – اتهام اصلی سامسونگ در این پرونده آتش‌سوزی و انفجار گوشی هوشمند Galaxy Note 7 بود و این مرد آمریکایی ادعا کرد زمانی که فبلت مذکور را داخل جیب خود گذاشته بود، پس از آتش‌ گرفتن آن دچار سوختگی شدید شد. استروبل در تاریخ نهم سپتامبر ۲۰۱۶ در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اتهام اصلی سامسونگ در این پرونده آتش‌سوزی و انفجار گوشی هوشمند Galaxy Note 7 بود و این مرد آمریکایی ادعا کرد زمانی که فبلت مذکور را داخل جیب خود گذاشته بود، پس از آتش‌ گرفتن آن دچار سوختگی شدید شد.

استروبل در تاریخ نهم سپتامبر ۲۰۱۶ در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر خود در حال قدم زدن بود که ناگهان گوشی داخل جیبش آتش گرفت و باعث سوختگی پای او شد.

بررسی‌های پزشکی نشان داد این آتشبه قدری شدید بود که علاوه بر سوزاندن شلوار، باعث شد پای راست استروبل به شدت آسیب ببیند. «کِیت پیِرو» وکیل استروبل گفت: «… او دچار سوختگی درجه دو شده است و هم‌اکنون پای او به اندازه یک دستگاه گوشی هوشمند سوخته است. متاسفانه درخواست سامسونگ برای پس گرفتن گوشی از موکل من بسیار دیر انجام شد و زمانی این اتفاق صورت گرفت که پای راست استروبل سوخته بود».

iphone-7-home-button-2

شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۵ سپتامبر اعلامیه رسمی خود برای جمع‌آوری گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را منتشر کرد و البته از تاریخ ۲ سپتامبر کاربران به صورت دواطلبانه اقدام به پس دادن این گوشی کردند.

به هر حال، تمام رسانه‌های خبری جهان همچنان از کاربران می‌خواهند هرچه سریع‌تر فبلت Galaxy Note 7 را خاموش کنند و آن را به نمایندگی‌های سامسونگ تحویل دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا