کلید Home در آیفون ۷ با دستکش کار نمی‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه در آیفون ۷ هیچ تغییر ویژه یا فناوری جدیدی دیدی نمی‌شود، ولی با این وجود می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار جهانی دانست. اپل در این گوشی هوشمند تصمیم گرفت کلید سخت‌افزاری Home را حذف کند و چندلایه شیشه را جایگزین آن نماید. کلید جدیدی که …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه در آیفون ۷ هیچ تغییر ویژه یا فناوری جدیدی دیدی نمی‌شود، ولی با این وجود می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار جهانی دانست. اپل در این گوشی هوشمند تصمیم گرفت کلید سخت‌افزاری Home را حذف کند و چندلایه شیشه را جایگزین آن نماید.

کلید جدیدی که در آیفون ۷ به کار گرفته شده است فناوری Taptic Engine را شامل می‌شود که پس از فشار داده شدن، بازخورد مربوطه را منعکس می‌کند. این مسئله یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار گرفته شده در آیفون ۷ است.

این کلید بیش از گذشته با نیاز کاربران سازگاری دارد و می‌تواند برحسب علاقه آنها تغییر کاربری دهد. ولی نتایج حاصل از بررسی جدید کارشناسان نشان داد بر خلاف کلید قبلی، اگر کاربر دستکش داشته باشد نمی‌تواند از فناوری جدید اپل استفاده کند.

iphone-7-home-button-2

در این آزمایش مشخص شد حتی پارچه‌های نازک هم باعث می‌شوند امکان استفاده از کلید جدید اپل در گوشی هوشمند آیفون ۷ غیرممکن شود.

به هر حال از آنجایی که فصل زمستان نزدیک است و احتمالا بیشتر کاربران مجبورند با دستکش از گوشی هوشمند آیفون ۷ استفاده کنند، باید این نکته را به خاطر بسپارند که کلید جدید آخرین گوشی هوشمند اپل با دستکش سازگاری ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا