خوابگاه های رتبه ۵ دانشگاه تهران حذف شد

موبنا -حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: با وجود ۹ خوابگاه در کوی دانشگاه تهران رتبه ۵ در این دانشگاه، در سال تحصیلی جدید با اعتبارات صندوق رفاه وزارت علوم دیگر هیچ خوابگاه رتبه پنجی در دانشگاه تهران وجود ندارد. وی ادامه داد:با کمک صندوق رفاه دانشجویان تمام خوابگاه‌های دانشجویی دولتی را از …

موبنا -حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: با وجود ۹ خوابگاه در کوی دانشگاه تهران رتبه ۵ در این دانشگاه، در سال تحصیلی جدید با اعتبارات صندوق رفاه وزارت علوم دیگر هیچ خوابگاه رتبه پنجی در دانشگاه تهران وجود ندارد.

وی ادامه داد:با کمک صندوق رفاه دانشجویان تمام خوابگاه‌های دانشجویی دولتی را از بین صفر تا ده رتبه‌بندی کردیم و با توجه به امتیازاتی که خوابگاه‌ها کسب کردند آنها را مانند هتل‌هایی که ستاره دارند در ۵ طبقه تقسیم‌بندی کردیم و سپس نرخ آنها هم براساس امکانات آن، نوع شهر و رتبه تعیین می‌‌شود.

به نژاد یادآورشد:به تعداد خوابگاه های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در دانشگاه تهران۱۰ هزار واحد خوابگاهی متأهلی، مجردی و خوابگاه های دانشجویان خارجی وجود دارد که در سال تحصیلی جدید اقداماتی برای نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی صورت گرفته است.

 منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا