روابط نقش مهمی را در سینما ایفا می کند

موبنا -امیررضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها بازی در سریال “پریا” را پشت سر گذاشته از شروع مذاکرات برای بازی در یک فیلم خبر داد و گفت: فعلاً فعالیت چندانی ندارم به جز یک فیلم به کارگردانی حسین شهابی که فعلاً در مرحله مذاکره است و قراردادش امضا نشده است. در صورت …

موبنا -امیررضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها بازی در سریال “پریا” را پشت سر گذاشته از شروع مذاکرات برای بازی در یک فیلم خبر داد و گفت: فعلاً فعالیت چندانی ندارم به جز یک فیلم به کارگردانی حسین شهابی که فعلاً در مرحله مذاکره است و قراردادش امضا نشده است. در صورت شروع همکاری فیلم برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلویزیون هم وضع به همین منوال است، دو کار پیشنهاد شده که فیلمنامه هایشان را خوانده ام و هنوز معلوم نیست کدام یک از آنها را قبول کنم. پیشنهادات زیادی شده اما هیچکدام چنگی به دل نمی زدند جز این دو کار که هم کارگردانان خوبی دارند و هم کاراکتر، کاراکتر خوبی است.

دلاوری در پاسخ به کمرنگ شدن پس از بازی تحسین شده اش در فیلم “چ” به کارگردانی “ابراهیم حاتمی کیا” افزود: به نظر من بخشی بخت و اقبال بازیگر است و قسمت دوم اینکه بعد از بازی در ۲۱ فیلم سینمایی همیشه منکر باند بازی و رابطه در سینما بودم اما الان به این نتیجه رسیده ام که روابط نقش مهمی را در سینما ایفا می کند.

وی تصریح کرد: من همواره بازیگر بی حاشیه ای بودم و همیشه کار خودم را می کردم. حدوداً ۱۱ یا ۱۲ فیلم سینمایی با کارکترهای مختلف بازی کرده ام که شما وقتی اینها را پیش هم بگذارید شباهت زیادی به هم ندارند. ولی شما تا زمانی که از طریق دوست یا آشنا در این جشنواره های سینمایی کاندیدا نشوید کسی شما را به رسمیت نمی شناسد.

بازیگر فیلم “چ” خاطرنشان کرد: من کار خودم را ادامه می دهم و نمی خواهم به این جریان وصل شوم. کار تئاتر خود را ادامه می دهم و در آثار سینمایی معقول بازی می کنم. پیشنهاداتی می شود اما بعد از فیلم “خودزنی” و “چ” که نظر اکثریت به آنها مثبت بود، نقش هایی که پیشنهاد می شوند در حد این آثار نبودند و ترجیح می دهم همچنان به آثار سینمایی خوب و معقول فکر کنم.

 منبع: ايسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا