رونمایی از نسل جدید صندلی در خودروهای لکسوس

موبنا – این صندلی به خودی خود جذاب است، و آنچه که باعث جالب تر شدن آن می شود این است که در طراحی آن از تارهای عنکبوت الهام گرفته شده است. البته لکسوس گفته که در بخش هایی از این صندلی واقعا از بافت تار عنکبوت مصنوعی هم استفاده کرده است. هدف کلی از …

موبنا – این صندلی به خودی خود جذاب است، و آنچه که باعث جالب تر شدن آن می شود این است که در طراحی آن از تارهای عنکبوت الهام گرفته شده است. البته لکسوس گفته که در بخش هایی از این صندلی واقعا از بافت تار عنکبوت مصنوعی هم استفاده کرده است. 188809b1-bd28-481b-9bd9-dc4ef2fbd5e5

هدف کلی از این طرح مفهومی، افزایش آسایش سرنشینان خودرو اعلام شده است. همچنین، لکسوس گفته که راننده با نشستن روی این صندلی توانایی بیشتری برای تمرکز روی جاده و ثابت نگاه داشتن دید خود خواهد داشت. لکسوس در طراحی و ساخت این صندلی تا حد زیادی از تارهای عنکبوت الهام گرفته و گفته این سبک طراحی موجب تقویت استحکام و پایداری صندلی می شود.

یکی دیگر از مزایای این سبک از طراحی صندلی های خودرو این است که هنگامی که سرنشینی به آن تکیه می کند، بار ناشی از وزن بدن او بهتر توزیع می شود و این موجب راحت تر شدن سفرهای طولانی با خودرو می شود.

کمر و شانه های سرنشین روی این صندلی به خوبی پوشش داده می شود و به این ترتیب، حفظ سر در حالت ثابت به هنگام حرکت خودرو آسان تر می شود.

نوشته های مشابه

لکسوس این را هم اضافه کرده که بخشی از بافت های بکار رفته در این صندلی به جای مواد نفتی، از تار عنکبوت مصنوعی تشکیل شده و به این ترتیب، ضریب جذب ضربه آن بسیار افزایش یافته است.

6284bfbd-d6e4-4836-a0ee-2f46d9816ea9

 منبع: تک شات

دکمه بازگشت به بالا