برگزاری دوره‌های برنامه‌نویسی امن در مراکز آپای کشور

موبنا – سیدهادی سجادی صبح امروز در جریان بازدید از مرکز آپای دانشگاه گیلان با تأکید بر ارتقای ضریب امنیت در حوزه سایبری گفت: برگزاری دوره‌های ضریب امنیت در حوزه مذکور در افزایش آگاهی کاربران تأثیرگذار است. وی یکی از اهداف سازمان فناوری اطلاعات را استفاده از مراکز آپا به منظور ارتقای ضریب امنیت در …

موبنا – سیدهادی سجادی صبح امروز در جریان بازدید از مرکز آپای دانشگاه گیلان با تأکید بر ارتقای ضریب امنیت در حوزه سایبری گفت: برگزاری دوره‌های ضریب امنیت در حوزه مذکور در افزایش آگاهی کاربران تأثیرگذار است.
وی یکی از اهداف سازمان فناوری اطلاعات را استفاده از مراکز آپا به منظور ارتقای ضریب امنیت در حوزه سایبری عنوان کرد و افزود: ایجاد ظرفیت در حوزه مذکور مهم است ضمن اینکه به ارتقای امنیت و توسعه آن بین نیروی انسانی نیاز داریم.
معاون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات از همکاری دو هزار دانشجو در مراکز آپا در کشور خبر داد و اضافه کرد: با توجه به تعداد و جذب بیشتر دانشجویان می‌توانیم شاهد آگاهی‌رسانی به‌روز، پشتیبانی و همچنین امداد در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات باشیم.
سجادی با بیان اینکه شناخت آسیب‌ها، ارائه توصیه‌ها و هشدارهای امنیتی در حوزه سایبری مهم است، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های برنامه‌نویسی امن نسبت به ارائه راهنمایی‌ها و مشاوره مفید در برقراری امنیت در حوزه رایانه تاثیرگذار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا