سریال محرمی تلویزیون به بلوار فردوس رسید

موبنا – «داریوش بابائیان» مشاور پروژه سریال «نفس شیرین» گفت: این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و تهیه‌کنندگی کیان بابائیان این روزها در ساختمانی حوالی بلوار فردوس مقابل دوربین رفته است. وی ادامه داد: در این سکانس‌ها بازیگرانی چون مریم شاه ولی، آرمان صورتگر، علیرضا جلالی‌تبار و فخرالدین صدیق شریف به ایفای نقش می‌پردازند …

موبنا – «داریوش بابائیان» مشاور پروژه سریال «نفس شیرین» گفت: این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و تهیه‌کنندگی کیان بابائیان این روزها در ساختمانی حوالی بلوار فردوس مقابل دوربین رفته است.

وی ادامه داد: در این سکانس‌ها بازیگرانی چون مریم شاه ولی، آرمان صورتگر، علیرضا جلالی‌تبار و فخرالدین صدیق شریف به ایفای نقش می‌پردازند و بعد از این لوکیشن به ضبط سکانس‌های خیابانی با حضور اغلب بازیگران سریال مشغول خواهند شد.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: تولید این سریال به مرز ۸۰ درصد رسیده و تدوین نیز به صورت همزمان با تولید در حال انجام است و بعد از پیوستن داریوش اسدزاده به این سریال دیگر بازیگر جدیدی به گروه بازیگران اضافه نخواهد شد.

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال محرمی «نفس شیرین» تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه شهرک فرهنگیان، میدان قزوین، بیمارستان رسول اکرم (ص)، شهریار و … از لوکیشن‌های این گروه تصویربرداری هستند.

سریال ۱۳ قسمتی «نفس شیرین» توسط محمود اصلانی به نگارش درآمده است و هنوز شبکه پخش‌کننده آن مشخص نیست و مسئولان سیمافیلم باید آن را مشخص کنند.

علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی، مهوش وقاری و… از بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

موضوع این سریال درباره اهدای عضو است و برای آشنایی بیشتر مردم با اهدای عضو تولید می‌شود. وزارت بهداشت نیز تمایلی به ساخت این اثر داشت و در شرایطی که قرار بود در قالب فیلم ویدئویی تولید شود،‌ به دلیل بازخورد خوبی که از پخش تلویزیونی آن حاصل می‌شود تهیه کننده و مسئولین تصمیم گرفتند تا آن را به صورت مینی سریالی تولید کنند.

عوامل اصلی سریال «نفس شیرین» عبارتند از تهیه کننده: کیان بابائیان، کارگردان: سیامک خواجه وند، مجری طرح: حامد رضی، مشاور پروژه: داریوش بابائیان، مشاور پزشکی فیلمنامه: دکتر قبادی، نویسنده فیلمنامه اولیه: مصطفی امجدی، نویسنده سریال: محمود اصلانی.

منبع : خبرگزاری فارس

دکمه بازگشت به بالا