ربات‌ها در صف خرید آیفون ۷ (+تصاویر)

موبنا – به گزارش دیلی‌میل‌، یک شرکت نیوزلندی از ۱۰۰ ربات کوچک رونمایی کرده که می‌توانند جای انسان‌ها را در این صف‌های طولانی گرفته و آیفون ۷ را به راحتی به دست کاربران خود برسانند. شرکت اسپارک ناوگانی از ربات‌های آلفا ۱ را به برای ایستادن در صف آیفون ۷ ارسال کرده که می‌توانند همزمان …

موبنا – به گزارش دیلی‌میل‌، یک شرکت نیوزلندی از ۱۰۰ ربات کوچک رونمایی کرده که می‌توانند جای انسان‌ها را در این صف‌های طولانی گرفته و آیفون ۷ را به راحتی به دست کاربران خود برسانند.

شرکت اسپارک ناوگانی از ربات‌های آلفا ۱ را به برای ایستادن در صف آیفون ۷ ارسال کرده که می‌توانند همزمان با انتظار برای دریافت گوشی‌ها،‌ برای سایرین حرکاتی از قبیل یوگا، کنگ‌فو یا رقص انجام دهند و همچنین مسیر خود را بطور زنده برای صاحبانشان فیلمبرداری و ارسال کنند.

57353102
این ارتش رباتیک توسط کارخانه چینی UBTECH ساخته شده‌اند و هر ربات به یک مشتری اسپارک مرتبط است که با استفاده از اپلیکیشن موبایل،‌ آن را کنترل می‌کند.

مشتری‌ها می‌توانند تصاویر زنده صف های خرید آیفون را بدون اینکه در آنجا حضور داشته باشند،‌ دنبال کرده و فضای آنجا را حس کنند.
57353103
به گفته شرکت اسپارک، این نمونه‌ای از استفاده از فناوری برای تسهیل زندگی است.

نسخه‌های جدید گوشی‌های اپل با نام آیفون ۷ و ۷پلاس در روز ۱۷ شهریور رونمایی شدند و از ۲۶ شهریور در دسترس قرار گرفته‌اند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا