برنامه‌های موبایلی با ویندوز ۱۰ سازگار شد

موبنا – به گزارش تک تایمز، برنامه های یاد شده برای بارگذاری در فروشگاه آنلاین ویندوز قابل دسترس هستند. مایکروسافت برای این کار ابزاری موسوم به Desktop Bridge طراحی کرده که اولین بار تابستان امسال از آن رونمایی شد. این ابزار به توسعه دهندگان امکان می دهد تا برنامه های موبایلی و بازی های خود …

موبنا – به گزارش تک تایمز، برنامه های یاد شده برای بارگذاری در فروشگاه آنلاین ویندوز قابل دسترس هستند. مایکروسافت برای این کار ابزاری موسوم به Desktop Bridge طراحی کرده که اولین بار تابستان امسال از آن رونمایی شد.

این ابزار به توسعه دهندگان امکان می دهد تا برنامه های موبایلی و بازی های خود را با سیستم عامل ویندوز سازگار کنند و کارکردهای لازم را به آنها بیفزایند. این برنامه ها در گذر زمان با تمامی نسخه های ویندوز ۱۰ هماهنگ می شوند و می توان از آنها در گوشی های ویندوزی، هدست های واقعیت مجازی و کنسول بازی ایکس باکس استفاده کرد.

از جمله اولین برنامه های موبایلی که از طریق Desktop Bridge در ویندوز ۱۰ قابل استفاده شده و در دسترس قرار گرفته اند می توان به Arduino IDE، doubleTwist، Evernote، korAccount، MAGIX Movie Edit Pro، PhotoScape، Predicted Desire، Relab، SQL Pro، Virtual Robotics Kit و Voya Media اشاره کرد.

بنا بر اعلام مایکروسافت کاربران ویندوز ۱۰ بعد از نصب بسته های جدید به روزرسان می توانند این برنامه های موبایلی را در Windows Store مشاهده کنند.

مایکروسافت امیدوار است این تحول موجب افزایش محبوبیت ویندوز ۱۰ و گسترش کاربرد آن در میان کاربران تلفن همراه شود.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا