رشد بی‌سابقه خودکشی در آمریکا

موبنا – در این بررسی آمده است سال گذشته تقریبا ۱۰ میلیون فرد بزرگسال در آمریکا به طور جدی در مورد اقدام به خودکشی فکر کرده‌اند. همچنین در این کشور نرخ خودکشی به طور بی‌سابقه در سطح بالایی قرار دارد و از سال ۲۰۰۰ افزایش ۲۷ درصدی داشته است. همچنین طبق این گزارش نزدیک به …

موبنا – در این بررسی آمده است سال گذشته تقریبا ۱۰ میلیون فرد بزرگسال در آمریکا به طور جدی در مورد اقدام به خودکشی فکر کرده‌اند. همچنین در این کشور نرخ خودکشی به طور بی‌سابقه در سطح بالایی قرار دارد و از سال ۲۰۰۰ افزایش ۲۷ درصدی داشته است.

همچنین طبق این گزارش نزدیک به سه میلیون فرد بزرگسال در این کشور تصمیم گرفته‌اند دست به خودکشی بزنند و یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر خودکشی کرده‌اند که البته موفق‌آمیز نبوده است.

آخرین بررسی انجام شده نشان می‌دهد افکار مرتبط با خودکشی در میان افراد ۱۸ تا ۲۵ سال از ۷.۵ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۸.۳ درصد در سال ۲۰۱۵ افزایش یافته است.

هر سال بیش از ۴۲ هزار آمریکایی به دلیل ارتکاب به خودکشی جان خود را از دست می‌دهند و طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا، خودکشی دهمین عامل مرگ و میر در این کشور است.

به گزارش هلث دی نیوز، ‌همچنین افکار مرتبط با خودکشی و اقدام به آن در میان بزرگسالانی که مواد مخدر و الکل مصرف می‌کنند، شایع‌تر است. این گزارش نشان می‌دهد که حدود ۱۰ درصد مصرف کنندگان این مواد به خودکشی فکر می‌کنند در حالیکه این رقم در افراد دیگر ۴ درصد است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا