روزی که لوله‌کشی بازار تهران شروع شد

موبنا – در گزارش مشروحی که مطبوعات وقت هرکدام به نحوی در این باره منتشر کردند این نکته به‌صورت مشترک قید شده است که شهردار تهران به بازاری‌های تهران گفت: مقدمات ساختمان مرکز آتش‌نشانی بازار تهران هم فراهم شده و به‌زودی ساختمان یاد شده در بازار تهران تاسیس می‌شود. بازاریان در این مراسم به شهردار …

موبنا – در گزارش مشروحی که مطبوعات وقت هرکدام به نحوی در این باره منتشر کردند این نکته به‌صورت مشترک قید شده است که شهردار تهران به بازاری‌های تهران گفت: مقدمات ساختمان مرکز آتش‌نشانی بازار تهران هم فراهم شده و به‌زودی ساختمان یاد شده در بازار تهران تاسیس می‌شود.

بازاریان در این مراسم به شهردار اعتراض کردند که لوله‌کشی آب بازار تهران ۲۰ سال است که در دستور کار شهرداران تهران قرار داشته و تاکنون هیچ‌یک از شهرداران به وعده‌های خود در این زمینه عمل نکرده‌اند. با این حال «ناصر اولیاء شیرازی» به‌عنوان نماینده بازاریان تهران از حضور و اقدام شهردار تهران در این زمینه قدردانی کرد و گفت: ما به خاطر نصب و احداث یک مرکز فشار قوی برق در بازار نیز از شهردار و مسوولان و بنگاه دولتی برق تشکر می‌کنیم که بسیاری از مشکلات بازاریان را حل کرده است.

شهردار نیز در اجتماع بازاریان تهران گفت: ان‌شاءالله روزی خواهد رسید که از زیر بازار تهران ترن هم عبور کند و نقشه نوسازی بازار تهران نیز آماده شده است و بازاریان می‌توانند از ۱۵ روز دیگر برای نوسازی و مرمت مغازه‌های خود از شهرداری پروانه ساختمانی بگیرند.

 منبع: دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا