اعتراف وحشتناک پسر به قتل پدر

موبنا – ساعت ۴ بامداد اولین روز از مردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره آتش‌سوزی در منطقه یافت آباد – خیابان زندیه به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد. با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسیهای اولیه مشخص شد جوانی به نام فرامرز (۲۴ ساله) به دلیل اختلافات خانوادگی …

موبنا ساعت ۴ بامداد اولین روز از مردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره آتش‌سوزی در منطقه یافت آباد – خیابان زندیه به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسیهای اولیه مشخص شد جوانی به نام فرامرز (۲۴ ساله) به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به ریختن بنزین بر روی یک دستگاه خوردو پژو ۲۰۶ و آتش زدن آن کرده که پدرش به هویت محمود (۴۶ ساله) با اطلاع از موضوع، قصد ممانعت داشته که دچار سوختگی شدید شده است.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی

با وجود انتقال مصدوم حادثه آتش سوزی به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بر روی وی، محمود به علت شدت سوختگی فوت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل جنایت به تحقیق از خانواده مقتول و متهم پرداختند؛ در همان مراحل اولیه ی تحقیقات مشخص شد که فرامرز (متهم پرونده) از حدود دو ماه پیش از وقوع حادثه با خانواده اش به ویژه پدر خود اختلاف پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا پدر فرامرز (مقتول پرونده) پس از گذشت مدتی اقدام به گرفتن خودرو ۲۰۶ شخصی اش از او کند.

دستگیری متهم

با آغاز تحقیقات برای دستگیری متهم، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن از محل جنایت به تازگی و به صورت مخفیانه مجددا به محل کارش در یک کارگاه خیاطی مراجعه کرده است.

با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم در کارگاه خیاطی واقع در منطقه یافت آباد، این محل تحت مراقبت نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام در روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه، کارآگاهان با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

اعترافات متهم

فرامرز پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ایجاد حریق عمدی و آتش زدن خودرو ۲۰۶ منجر به مرگ پدرش اعتراف کرد.

متهم در خصوص اختلاف خود با پدرش به کارآگاهان گفت: از چندماه پیش با دختری آشنا و پس از مدت کوتاهی به وی علاقه مند شدم؛ موضوع را با اعضای خانواده در میان گذاشتم اما پدرم با این موضوع به شدت مخالفت کرد و همین موضوع سرآغاز اختلاف من با او شد بگونه ای که از حدود دو ماه پیش من دیگر شب ها به خانه نمی رفتم و شب ها پس از پایان کار در همان کارگاه خیاطی می ماندم.

متهم در خصوص انگیزه خود برای آتش زدن خودرو ۲۰۶ گفت: پس از گذشت مدتی، پدرم اقدام به گرفتن خودرو ۲۰۶ شخصی ام از من کرد و این در حالی بود که من با پول خودم اقدام به خرید آن کرده بودم؛ از این موضوع بسیار عصبانی شده بودم و همین موضوع باعث شدت اختلاف بین من و پدرم شد تا اینکه شب حادثه طی یک تماس تلفنی اعلام کردم که ماشین را به آتش خواهم کشید.

متهم در خصوص شب حادثه آتش سوزی به کارآگاهان گفت: ساعت ۳ بامداد اولین روز از مرداد، پس از تهیه چند لیتر بنزین به در منزل پدرم که ماشین پژو ۲۰۶ من نیز مقابل آن پارک بود، رفتم؛ با عصبانیت زیاد اقدام به ریختن بنزین روی ماشین خود کرده بودم که پدرم با شنیدن صدای فریادهای من، از خانه بیرون آمد؛ پدرم قصد داشت تا بطری بنزین را از من بگیرد که مابقی بنزینِ داخل بطری را به روی صورت و بدنش پاشیدم. یک فندک همراه خود داشتم؛ آنرا روشن کرده و به سمت ماشین پرتاب کردم؛ ناگهان ماشین شلعه ور شد؛ پدرم نزدیکی ماشین ایستاده بود که باعث شد او نیز آتش بگیرد. بسیار ترسیده بودم و به سرعت از محل متواری شدم؛ پس از چند روز متوجه شدم که پدرم در بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این مطلب، گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع : افکار نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا