ارتقای اوت لوک با افزایش سازگاری با نرم افزارهای ثالث

موبنا – به گزارش تک تایمز، مایکروسافت تصمیم گرفته با افزودن برخی امکانات مناسب به اوت لوک این خدمات ایمیل را به یک سرویس محبوب برای کاربران مبدل کند. خدمات یاد شده ظرف چند هفته آینده به تدریج به اوت لوک افزوده می شود و کاربران در زمان تهیه فایل های ضمیمه برای ایمیل‌های خود …

موبنا – به گزارش تک تایمز، مایکروسافت تصمیم گرفته با افزودن برخی امکانات مناسب به اوت لوک این خدمات ایمیل را به یک سرویس محبوب برای کاربران مبدل کند.

خدمات یاد شده ظرف چند هفته آینده به تدریج به اوت لوک افزوده می شود و کاربران در زمان تهیه فایل های ضمیمه برای ایمیل‌های خود به آنها دسترسی خواهند داشت.

شاید مهم ترین این تحولات سازگاری اوت لوک با برخی خدمات ذخیره سازی کلود مانند گوگل درایو باشد. هر چند امکان به اشتراک گذاری عکسهای فیس بوک از داخل محیط برنامه اوت لوک هم تحولی مهم محسوب می شود. تحول آخر هم تسهیل امکان یافتن فایل ها و عکس های قدیمی در اوت لوک است.

پیش از این نسخه های آندرویدی و iOS برنامه اوت لوک هم با گوگل درایو و فیس بوک سازگار شده بودند. نکته جالب این است که خدمات یاد شده هنوز برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل ارائه نمی شود. همچنین از این پس پیش نمایش های دقیق تر و مفصل تری از فایل های ضمیمه شده نمایش داده می شود.

 منبع: فارس 

دکمه بازگشت به بالا