۲۰۱۶ گرمترین سال در ۱۳۷ سال گذشته

موبنا – با توجه به این آمارِ نگران‌کننده، مقامات مسئول در سازمان ملل خواهان اجرای هرچه سریع‌تر “توافق‌نامه پاریس” شده‌اند. “کلر نالیس” سخنگوی اداره هواشناسی سازمان ملل دراین‌باره می‌گوید: اکنون تصویب و مهم‌تر از آن اجرای توافق‌نامه پاریس بیش از هر زمان دیگری ضرورت پیدا کرده است. سیاره ما علائم واقعا هشداردهنده‌ای می‌فرستد و ما …

موبنا – با توجه به این آمارِ نگران‌کننده، مقامات مسئول در سازمان ملل خواهان اجرای هرچه سریع‌تر “توافق‌نامه پاریس” شده‌اند.

“کلر نالیس” سخنگوی اداره هواشناسی سازمان ملل دراین‌باره می‌گوید: اکنون تصویب و مهم‌تر از آن اجرای توافق‌نامه پاریس بیش از هر زمان دیگری ضرورت پیدا کرده است. سیاره ما علائم واقعا هشداردهنده‌ای می‌فرستد و ما باید وارد عمل شویم و باید انتشار گازهای گلخانه‌ای را به سرعت و به شدت کاهش دهیم.

به گزارش یورونیوز، بر اساس “توافق‌نامه پاریس” همه کشورها به ویژه کشورهای بزرگ توسعه‌یافته یا در حال توسعه، متعهد می‌شوند که با محدود کردن تاسیسات و کارخانجات خود، انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهند. گازهای گلخانه‌ای مهمترین دلیل آلودگی هوا و افزایش دمای زمین به شمار می‌روند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا