مشخصات مدل ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A3 سامسونگ لو رفت

موبنا، رضا خواجه‌وند – سایت اینترنتی مرکز Zauba هند که وظیفه مدیریت واردات و صادرات در این کشور را برعهده دارد،‌ مشخصات این گوشی هوشمند را اعلام کرد. این طور که در سایت مذکور اعلام شده است، گوشی هوشمند یاد شده در شرکت سامسونگ با کد SM-A320F توسعه میابد. لازم به ذکر است چندی پیش …

موبنا، رضا خواجه‌وند – سایت اینترنتی مرکز Zauba هند که وظیفه مدیریت واردات و صادرات در این کشور را برعهده دارد،‌ مشخصات این گوشی هوشمند را اعلام کرد. این طور که در سایت مذکور اعلام شده است، گوشی هوشمند یاد شده در شرکت سامسونگ با کد SM-A320F توسعه میابد.

لازم به ذکر است چندی پیش مرکز استانداردسازی GFXBench نیز در مورد یک گوشی هوشمند کره‌ای با کد SM-A320x توضیح داد که احتمال می‌رود این مشخصات مربوط به مدل ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A3 باشد.

galaxy-a3-2017-3

این گوشی هوشمند نمایشگر ۴.۷ اینچی را در خود جا داده است و طبق اخبار منتشر شده، در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود. برای این محصول قیمت پایه ۱۵۵ دلار در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود قیمت نهایی از این رقم بیشتر نشود.

galaxy-a3-2017-2

منابع آگاه می‌گویند کیفیت نمایشگر ۴.۷ اینچی این گوشی هوشمند ۷۲۰ پیکسلی HD است و تراشه مرکزی Exynos 7870 آن هشت هسته ۱.۵ گیگاهرتزی را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند پردازنده گرافیکی Mali-T830 و رم ۲ گیگابایتی را نیز در خود جا داده است.

مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A3 سامسونگ حافظه داخلی ۸ گیگابایتی دارد و از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و نسخه ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا