فروش Galaxy Note 7 از آخرین این ماه دوباره آغاز می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – طرح جمع‌آوری این گوشی هوشمند در آمریکا به گونه‌ای دنبال می‌شود که صاحبان Galaxy Note 7 می‌توانند منتظر تعمیر گوشی خود بمانند یا اینکه یک گوشی دیگر را به جای آن در اختیار بگیرند. سامسونگ امروز با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد فرآیند تحویل و جایگزینی Galaxy Note 7 در کشور …

موبنا، رضا خواجه‌وند – طرح جمع‌آوری این گوشی هوشمند در آمریکا به گونه‌ای دنبال می‌شود که صاحبان Galaxy Note 7 می‌توانند منتظر تعمیر گوشی خود بمانند یا اینکه یک گوشی دیگر را به جای آن در اختیار بگیرند.

سامسونگ امروز با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد فرآیند تحویل و جایگزینی Galaxy Note 7 در کشور آمریکا تا تاریخ ۲۱ سپتامبر ادامه دارد. این شرکت تایید کرد که تاکنون ۱۳۰ هزار دستگاه Galaxy Note 7 را در کشور آمریکا جمع‌آوری کرده و این در حالی است که درخواست جمع‌آوری یک میلیون دستگاه Galaxy Note 7 در آمریکا را منتشر کرده است.

galaxy-note-7-2

مشتریانی که این گوشی هوشمند را پیش‌خرید کردند و هنوز دریافت نکردند، یا آنهایی که هنوز برای تعویض گوشی هوشمند خود دست به‌کار نشده‌اند تا تاریخ مذکور می‌توانند به شعب مختلف سامسونگ مراجعه کنند.

یکی از سخنگویان سامسونگ تایید کرد که مشکل Galaxy Note 7 تقریبا حل شده است و این شرکت قصد دارد از تاریخ ۲۸ سپتامبر فروش آن را مجدد آغاز کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا