عرضه گوشی ارزان ال‌جی مجهز به باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند جدید که LG X Power نام دارد و هم‌اکنون وارد بازار آمریکا شده است، یک گوشی اندرویدی ارزان و کاربردی محسبو می‌شود. کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را بدون هرگونه قرارداد مخابراتی با قیمت ۱۳۰ دلار خریداری کنند یا اینکه بدون پرداخت هر گونه هزینه این گوشی را …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند جدید که LG X Power نام دارد و هم‌اکنون وارد بازار آمریکا شده است، یک گوشی اندرویدی ارزان و کاربردی محسبو می‌شود.

کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را بدون هرگونه قرارداد مخابراتی با قیمت ۱۳۰ دلار خریداری کنند یا اینکه بدون پرداخت هر گونه هزینه این گوشی را رایگان در اختیار بگیرند و در عوض برای مدت ۲۴ ماه، ماهانه ۹ دلار بپردازند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده باتری پرقدرت ۴۱۰۰ میلی‌آمپری آن است که در حالت استفاده، برای مدت ۳۳ ساعت می‌تواند انرژی را در خود نگه دارد.

lg-x-power-1م

نمایشگر این گوشی هوشمند میان‌رده ۵.۳ اینچی است که تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی HD به نمایش می‌گذارد. این گوشی شامل تراشه MediaTek MT6755M می‌شود که هشت هسته آن با توان ۱.۸ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند.

از دیگر قابلیت‌هایی که برای این گوشی میان‌رده کره‌ای در نظر گرفته شده است می‌توان به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. کاربران همچنین می‌توانند از کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی microSD نیز در این گوشی استفاده کنند.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند که از شبکه مخابراتی +LTE پشتیبانی می‌کند ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا