عمل زشت با گردشگران خارجی در شمال کشور + عکس

موبنا – ردیابی‌های پلیس آگاهی مازندران برای دستگیری اعضای این باند به دنبال دریافت گزارش‌هایی از اقدامات خلافکارانه در سطح استان در دستور کار قرار گرفت. بنا بر این گزارش، مأموران پلیس با توجه به شیوه‌های سرقت دزدان مأمورنما احتمال دادند آنان از طایفه فیوج‌ها هستند. بنا براین ردیابی‌های خود را در این زمینه متمرکز …

موبنا – ردیابی‌های پلیس آگاهی مازندران برای دستگیری اعضای این باند به دنبال دریافت گزارش‌هایی از اقدامات خلافکارانه در سطح استان در دستور کار قرار گرفت.
pic-87891-1473947834
بنا بر این گزارش، مأموران پلیس با توجه به شیوه‌های سرقت دزدان مأمورنما احتمال دادند آنان از طایفه فیوج‌ها هستند. بنا براین ردیابی‌های خود را در این زمینه متمرکز کردند.

در حالی که دزدان مأمور نما با حرفه‌ای گری سعی می‌کردند هیچ ردی برجا نگذارند، با این حال مأموران در تحقیقات نامحسوس، رد یک زن را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در این باره گفت: در تحقیقات مشخص شد دایره فعالیت‌های این تبهکاران در شهرستان‌های غربی استان بخصوص تنکابن و رامسر است. مأموران سایه به سایه درتعقیب تبهکاران بودند تا اینکه ردپای آنها درهمدان کشف شد.

بنابراین در عملیاتی هماهنگ و مشترک، پنج عضو این باند به نام‌های «فولاد- الف، پوریا- الف، اصلان – الف، ع – الف و افسانه- ع» دستگیر شدند که تحقیقات از آنها آغازشده است.

 منبع: ركنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا