HTC One A9 به ارزان‌ترین قیمت فروخته می‌شود: ۲۹۹ دلار

موبنا، رضا خواجه‌وند – برای مدت محدود این امکان فراهم شده است تا کاربران بتوانند گوشی هوشمند مذکور را به قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنند. توجه داشته باشید که قیمت اصلی این محصول ۴۹۹ دلار است. اگر این گوشی را به صورت مستقیم از شرکت HTC خریداری کنید، پس از پرداخت ۲۹۹ دلار می‌توانید به …

موبنا، رضا خواجه‌وند – برای مدت محدود این امکان فراهم شده است تا کاربران بتوانند گوشی هوشمند مذکور را به قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنند. توجه داشته باشید که قیمت اصلی این محصول ۴۹۹ دلار است.

اگر این گوشی را به صورت مستقیم از شرکت HTC خریداری کنید، پس از پرداخت ۲۹۹ دلار می‌توانید به مدت یک سال سیستم محافظت و پشتیبانی آن را نیز به صورت رایگان در اختیار بگیرید. این مسئله به آن معنی است که اگر ظرف یک سال آینده نمایشگر گوشی بشکند، به دنبال خیس شدن سیستم داخلی آن بسوزد یا …، شرکت HTC به صورت رایگان دستگاه را با یک گوشی جدید عوض می‌کند.

این گوشی هوشمند با قیمت مذکور به صورت قفل نشده عرضه می‌شود و بنابراین می‌تواند با تمامی اپراتورهای موبایلی در سراسر جهان سازگاری داشته باشد.

htc-one-a9-1

برای آن دسته از کاربران که با این محصول آشنایی ندارند باید گفت HTC One A9 نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع AMOLED را شامل می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی تراشه Snapdragon 617 دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به هشت هسته ۱.۵ گیگاهرتزی، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی Ultrapixel و باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا