۶۷ درصد کاربران تمایلی به خرید آیفون ۷ ندارند

موبنا، رضا خواجه‌وند – نتایج حاصل از یک نظرسنجی جدید روی کاربران آمریکایی نشان داد ۶۷ درصد این افراد هیچ تمایلی به خرید آیفون ۷ یا آیفون ۷ Plus ندارند. مرکز ReportLinker که این نظرسنجی را انجام داد در بررسی خود به این نتیجه رسید میزان تمایل کاربران برای خرید مدل جدید آیفون نسبت به …

موبنا، رضا خواجه‌وند – نتایج حاصل از یک نظرسنجی جدید روی کاربران آمریکایی نشان داد ۶۷ درصد این افراد هیچ تمایلی به خرید آیفون ۷ یا آیفون ۷ Plus ندارند.

مرکز ReportLinker که این نظرسنجی را انجام داد در بررسی خود به این نتیجه رسید میزان تمایل کاربران برای خرید مدل جدید آیفون نسبت به مدل‌های قبلی این گوشی هوشمند کمتر شده است.

حدود ۸۵ درصد کاربرانی که گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل غیر از iOS را در اختیار دارند اعلام کردند هیچ برنامه‌ای را برای خرید مدل جدید آیفون در دست ندارند. در بخش دیگر ۴۴ کاربران آمریکایی که یکی از مدل‌های قدیمی‌تر آیفون را در اختیار دارند، اعلام کردند که ترجیح می‌هد گوشی خود را به‌روز کنند.

iphone-7-space-1

مرکز ReportLinker در مجموع متوجه شد کاربران آمریکایی نسبت به مدل جدید این گوشی هوشمند علاقه چندانی نشان نداده‌اند و حتی هدفون بی‌سیم اپل که برای آيفون ۷ و آیفون ۷ Plus طراحی شده هم مورد علاقه آنها نیست.

در پایان بررسی جدید مشخص شد ۷۱ درصد کاربران آمریکایی هیچ انگیزه‌ای برای خرید هدفون بی‌سیم AirPods ندارند. این مسئله می‌تواند برای شرکت اپل بسیار نگران کننده باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا