شناسایی اثر انگشت در گوشی جدید شائومی از طریق امواج مافوق صورت (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – این فناوری یک راهکار جدید است که می‌تواند از طریق امواج مافوق صوت اثر انگشت کاربر را شناسایی کند تا با این روش مدل سه‌بعدی و واقعی‌تر از اثر انگشت کاربر ارایه شود. مزیت اصلی حسگر مذکور این است که با مواد مختلف از جمله فولاد، یاقوت، شیشه و انواع مختلف …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این فناوری یک راهکار جدید است که می‌تواند از طریق امواج مافوق صوت اثر انگشت کاربر را شناسایی کند تا با این روش مدل سه‌بعدی و واقعی‌تر از اثر انگشت کاربر ارایه شود.

مزیت اصلی حسگر مذکور این است که با مواد مختلف از جمله فولاد، یاقوت، شیشه و انواع مختلف پلاستیک سازگاری دارد سازگاری دارد و با این قابلیت هر نقطه از بدنه دستگاه می‌تواند به حسگر انگشت مجهز شود.

xiaomi-1

این اتفاق به شرکت شائومی امکان می‌دهد حسگر تشخیص اثر انگشت را زیر نمایشگر اصلی جاسازی کند و بنابراین کاربران می‌توانند از نمایشگر اصلی برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنند.

xiaomi-2

گوشی هوشمند Mi 5s شائومی مبتنی بر پردازنده پرقدرت Snapdragon 821 ساخته شده است و رم ۶ گیگابایتی را نیز شامل می‌شود. منابع آگاه همچنین اعلام کردند این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا را شامل می‌شود و نمایشگر آن قابلیت شناسایی میزان فشار انگشت را دارد.

xiaomi-4

پیش‌بینی شده است این گوشی هوشمند فصل دوم سال جاری میلادی وارد بازار آسیا شود و هنوز قیمت مشخصی برای آن اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا