سامسونگ احتمالا گلکسی اس ۸ را زودتر از موعد مقرر معرفی می کند

موبنا – یکی از این تحلیلگران باور دارد که عرضه گلکسی اس ۸ تا پایان فصل نخست از سال آتی (که زمان همیشگی رونمایی از عضو جدید خانواده گلکسی اس هم به شمار می رود) ممکن است به نوعی تاثیر منفی روی کسب و کار این شرکت کره ای در حوزه موبایل داشته باشد. وی …

موبنا – یکی از این تحلیلگران باور دارد که عرضه گلکسی اس ۸ تا پایان فصل نخست از سال آتی (که زمان همیشگی رونمایی از عضو جدید خانواده گلکسی اس هم به شمار می رود) ممکن است به نوعی تاثیر منفی روی کسب و کار این شرکت کره ای در حوزه موبایل داشته باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرده که معرفی زود هنگام عضو جدید این خانواده «واقع بینانه ترین راهکار» برای باز پسگیری اعتبار و جبران خسارت های مالی فراخوان اخیر سامسونگ خواهد بود.

البته حرف های این فرد در هیج نشریه منتشر نشده بود، اما با کمی تامل در مورد آن روشن است که سامسونگ قادر خواهد بود با معرفی یک محصول تازه و معطوف نمودن حواس مخاطبان به آن، شرایط را به نفع خود تمام کرده و نظر کاربران و تحلیلگران را به نفع خود تغییر دهد.
6o8rb0kd
البته این را هم اضافه کنیم که احتمالا جمعی از کاربران نسبت به عرضه زود هنگام این محصول کمی محتاط عمل خواهند کرد و این نگرانی در ذهنشان شکل می گیرد که مبادا عجله سامسونگ در معرفی گلکسی اس ۸ باعث تجمیع مشکلات نوت ۷ در آن شده باشد.

از دیدگاه سامسونگ نیز قطعا سرمایه گذاری برای توسعه و ساخت یک محصول جدید به مراتب مقرون به صرفه تر از صرف هزینه برای تثبیت مجدد جایگاه نوت ۷ در بازار خواهد بود.

این را هم اضافه نماییم که براساس اعلام منابع مطلع سامسونگ کار تامین نمایشگرهای خمیده برای موبایل پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس ۸ را آغاز کرده و ظاهرا در نظر دارد به تولید مدل فلت از موبایل های خود برای همیشه پایان دهد.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا