با استحمام روزانه لاغر شوید

موبنا – محمد امین افرا، اظهار کرد: استحمام در حفظ سلامتی بدن تاثیر بسزایی دارد زیرا باعث باز شدن منافذ پوست و تعریق شده و در نتیجه رطوبت بدن را افزایش می‌دهد. وی با اشاره به اینکه استحمام روزانه باعث لاغری می‌شود، تصریح کرد: افرادی که خواهان لاغری هستند ناشتا آب مصرف کنند و هر …

موبنا – محمد امین افرا، اظهار کرد: استحمام در حفظ سلامتی بدن تاثیر بسزایی دارد زیرا باعث باز شدن منافذ پوست و تعریق شده و در نتیجه رطوبت بدن را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه استحمام روزانه باعث لاغری می‌شود، تصریح کرد: افرادی که خواهان لاغری هستند ناشتا آب مصرف کنند و هر روز استحمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: طولانی شدن مدت استحمام موجب سستی جسم، آسیب عصب، تحلیل حرارت غریزی و کم اشتهایی نسبت به غذا می‌شود.

افرا خاطرنشان کرد: آشامیدن آب سرد در فضای گرم حمام و بعد از استحمام و همچنین قرار گرفتن در معرض هوای سرد پس از حمام زمینه ساز بیماری‌های بسیاری از جمله تیرگی پوست خواهد شد.

نوشته های مشابه

وی در ادامه افزود: بهتر است پس از استحمام آب و نوشیدنی گرم مصرف کرد زیرا سبب روشن و نورانی شدن پوست می‌شود.

افرا استفاده از «سنگ‌پا» را در حمام مناسب دانست و گفت: استفاده از «سنگ پا» در حمام خستگی و کوفتگی پا را از بین می‎برد و برای هر نوع سر درد و درمان بسیاری از بیماری‌های مغزی سودمند است زیرا مواد زائد را از سمت سر و بالای بدن خارج می‌کند و همچنین تحریک کننده سودا است.

این متخصص طب اسلامی خاطرنشان کرد: شستن پاها پس از استحمام با آب سرد، مانع از مبتلا شدن به واریس می‌شود.

 منبع: ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا