داعش ۱۹ جوان سوری را در عید قربان به مسلخ برد!

موبنا – گروه تروریستی داعش جرم این افراد را جاسوسی برای ائتلاف علیه داعش اعلام کرده است. یک ویدیو که با عنوان «صنعت توهم» منتشر شده است، نشان می دهد که داعش چگونه این جوانان را مانند چهارپایان به «مسلخ» برده و قربانی می کنند. داعشی ها ابتدا این جوانان را دست بسته در گوشه …

موبنا – گروه تروریستی داعش جرم این افراد را جاسوسی برای ائتلاف علیه داعش اعلام کرده است.

یک ویدیو که با عنوان «صنعت توهم» منتشر شده است، نشان می دهد که داعش چگونه این جوانان را مانند چهارپایان به «مسلخ» برده و قربانی می کنند.

داعشی ها ابتدا این جوانان را دست بسته در گوشه مسلخ جمع می کند و سپس یکی از عناصر این گروه بهترین قربانی مورد نظر خود را از میان سایر قربانیان جوان خود انتخاب می کند.

قبل از آغاز کشتار این جوانان نیز یکی از عناصر داعش خطاب به همقطارانش می گوید: قربانی کنید امید که خداوند این قربانی را از شما بپذیرد زیرا ما عمال صلیبیون را قربانی می کنیم.

در این ویدیو، عناصر داعش لباس سفید به تن دارند و تعدادی از آنها با کشاندن چند جوان به میانه ‘مسلخ’ سرهای آنان را به زیر شیر آب می گیرد همانطور که موقع ذبح دام به آنها آب داده می شود.

تعداد دیگری از داعشی ها با انتخاب شیوه ای دیگر برای قربانی کردن، ابتدا آنها را مانند دام هایی که برای کندن پوستشان در کشتارگاه آویزان می شوند، بین زمین و هوا معلق می کنند و پس از جدا کردن سر از بدن، آب را با فشار زیاد بر روی گلوی بریده قربانیان می گیرند.

داعش اعلام کرده کسانی را که اعدام کرده است، عضو گروهی به رهبری شخصی به نام ‘حیدر محمد العبدالله’ بودند که در ترکیه مقیم است و یکی از افراد امنیتی جبهه النصره بوده که بعدا به شبه نظامیان کُرد ملحق شده و اکنون نیز با ائتلاف همکاری می کند.

به گفته داعش، وی برادرش زکریا و فرد دیگری به نام بشار را با خود همراه کرده و گروهی راتشکیل دادند که همه افراد این گروه به اسارت داعش درآمده اند؛ افراد این گروه به رصد تحرکات و مواضع داعش و تصویربرداری از آنها اقدام کرده اند.

داعش هدف از انتشار تصاویر این جنایت وحشیانه را تغییر نگرش عمومی در اذهان مردم از قدرت نیروی اطلاعاتی آمریکا و اروپا اعلام کرده و افزوده است: گواه آشکار این ضعف نیز سفر تعدادی از عناصر اروپایی ما از عراق و سوریه به کشورهای آنها، انجام عملیات تروریستی در آنجا، کشتن صدها نفر و بازگشت پیروزمندانه از این ماموریت است و همه اینها نشان می دهد قدرت سیستم های اطلاعاتی امریکا و اروپا ظاهری است.

 منبع : تابناک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا