درآمد ۱۰۰ هزار دلاری پیرمرد بستنی فروش در ۴۸ ساعت(+تصاویر)

موبنا – جوئل کارونتس ماکیاس شخصی است که بعد از دیدن یک پیرمرد بستنی فروش، با کمک دوست خود یک کمپین اینترنتی راه انداخت تا برای این پیرمرد پول جمع کند. فیدنسیو سانچز پیرمردی اهل شیکاگو است که به مدت سال ها پالت می فروخت و روزی ۵۰ تا ۶۰ دلار درآمد داشت اما به …

موبنا – جوئل کارونتس ماکیاس شخصی است که بعد از دیدن یک پیرمرد بستنی فروش، با کمک دوست خود یک کمپین اینترنتی راه انداخت تا برای این پیرمرد پول جمع کند.

70398290_75717240cfece

فیدنسیو سانچز پیرمردی اهل شیکاگو است که به مدت سال ها پالت می فروخت و روزی ۵۰ تا ۶۰ دلار درآمد داشت اما به دلیل هزینه های زیاد زندگی و از دست دادن دخترش دیگر نمی توانست هزینه های زندگی را بدهد و مجبور شده بود که بستنی فروشی کند.

ماکیاس با دیدن این صحنه که سانچز ۸۹ ساله به سختی و با قامت خمیده گاری بستنی را هل می دهد و بستنی می فروشد دل آزرده شد و با راه انداختن کمپین اینترنتی قصد کمک به این پیرمرد را داشت.

خود ماکیاس در ابتدا که این کمپین را راه انداخته بود، تصور می کرد که این کمپین برای سانچز فقط ۳ یا ۴ هزار دلار جور کند اما بعد از دو روز و در روز یکشنبه مشخص شد که این پیرمرد حالا صاحب ۱۱۵ هزار دلار شده است.

 منبع :باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا