مبدا اصلی روسری ترکمن کجاست؟

موبنا – دکتر سعید مازندرانی در دیدار با آیت الله نورمفیدی، این استان را مبدا اصلی روسری ترکمن دانست و گفت: اکنون ۲۰ شرکت تعاونی در گنبد مشغول به تولید و صادرات روسری ترکمن هستند که نیازمند حمایت جدی هستند. وی افزود: استان گلستان دارای ۱۰ هزار و ۹۶۷ تعاونی است که از این تعداد …

موبنا – دکتر سعید مازندرانی در دیدار با آیت الله نورمفیدی، این استان را مبدا اصلی روسری ترکمن دانست و گفت: اکنون ۲۰ شرکت تعاونی در گنبد مشغول به تولید و صادرات روسری ترکمن هستند که نیازمند حمایت جدی هستند.

وی افزود: استان گلستان دارای ۱۰ هزار و ۹۶۷ تعاونی است که از این تعداد نزدیک به ۴۹ درصد در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند. این تعداد تعاونی به ثبت رسیده دارای یک میلیون و ۲۷۳ عضو است و ۶۵ هزار و ۷۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

مازندرانی اظهار کرد: در گلستان یک هزار و ۳۴۵ تعاونی بانوان به ثبت رسیده است که در این بخش استان توانسته رتبه اول را در کشور کسب کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی گلستان گفت: توانمند سازی تعاونی ها یکی از اهداف اساسی و اصلی ما محسوب می شود که در این راستا سعی است تا موانع مربوطه را از سر راه تعاونگران برداریم.

نوشته های مشابه
 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا