گوشی Galaxy Note 7 پس از ۳۰ سپتامبر غیرفعال نمی‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – مراکز خبری اعلام کردند این شرکت که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی واقع شده است تصمیم دارد در تاریخ ۳۰ سپتامبر تمام گوشی‌های Galaxy Note 7 در بازار جهانی را غیرفعال کند تا آتش‌سوزی باتری مشکلی را برای کاربران به وجود نیاورد. با این وجود سامسونگ امروز گزارش مذکور را …

موبنا، رضا خواجه‌وند – مراکز خبری اعلام کردند این شرکت که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی واقع شده است تصمیم دارد در تاریخ ۳۰ سپتامبر تمام گوشی‌های Galaxy Note 7 در بازار جهانی را غیرفعال کند تا آتش‌سوزی باتری مشکلی را برای کاربران به وجود نیاورد.

با این وجود سامسونگ امروز گزارش مذکور را تکذیب کرد و توضیح داد که چنین اقدامی انجام نمی‌دهد. این در حالی بود که طی چند روز گذشته چندین منبع معتبر خبر یاد شده را اعلام کردند.

galaxy-note-7-deactivated-september-30-1

مرکز خبری AndroidCentral با انتشار بیانیه سامسونگ توضیح داد که هیچ برنامه‌ای برای غیرفعال کردن گوشی‌های Galaxy Note 7 وجود ندارد و قبل یا بعد از ۳۰ سپتامبر چنین اتفاقی صورت نمی‌گیرد.

علاوه بر این سامسونگ توضیح داد که تمام جوانب لازم برای جمع‌آوری Galaxy Note 7 از بازار جهانی را روی سایت اینترنتی خود منتشر می‌کند و هر تصمیمی در این زمینه گرفته شد، ابتدا روی سایت این شرکت اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا