سقوط ۱۴ میلیارد دلاری ارزش سامسونگ به دنبال آتش گرفتن Galaxy Note 7

موبنا، رضا خواجه‌وند – به دنبال افزایش مشکلات مربوط به این فبلت، تمایل سرمایه‌گذاران برای حضور در شرکت سامسونگ کاهش یافت و بسیاری از کارشناسان اعلام کردند شرکت کره‌ای با دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge توان رقابت با شرکت‌های بزرگ را ندارد و با شکست‌های Galaxy Note 7 قادر به حضور در …

موبنا، رضا خواجه‌وند – به دنبال افزایش مشکلات مربوط به این فبلت، تمایل سرمایه‌گذاران برای حضور در شرکت سامسونگ کاهش یافت و بسیاری از کارشناسان اعلام کردند شرکت کره‌ای با دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge توان رقابت با شرکت‌های بزرگ را ندارد و با شکست‌های Galaxy Note 7 قادر به حضور در بازار رقابتی نیست.

برای شرکت سامسونگ همه چیز به فاصله یک چشم به‌هم زدن تغییر کرد و Galaxy Note 7 که قرار بود بزرگترین عامل موفقیت این شرکت در بازار جهانی محسوب شود، به بزرگترین عامل شکست سامسونگ تبدیل شد.

samsungs-valuation-drops-2

امروز صبح ارزش سهام سامسونگ به کمترین میزان خود در دو ماه گذشته رسید و این اتفاق باعث رشد ارزش سرمایه‌های سامسونگ ۱۴.۳ میلیارد دلار سقوط کند. امروز هر سهام سامسونگ در تالار بورس با ۶.۳ درصد کاهش بها به قیمت ۱۳۲۱ دلار معامله شد که این رقم پایین‌ترین قیمت از ۱۲ ژوئیه به بعد بود.

به دنبال اجرای طرح جامع سامسونگ مبنی بر جمع‌آوری گوشی هوشمند Galaxy Note 7 در بازار جهانی، سرمایه‌گذاران نگران آن هستند تا ارزش سهام این شرکت باز هم سقوط کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا