لیست کشورهای جدید برای فروش OnePlus 3

موبنا، رضا خواجه‌وند – پردازنده این گوشی هوشمند بسیار پرسرعت است و بدنه آلومینیومی آن توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. دوربین دیجیتالی پیشرفته و سیستم شارژ سریع نیز به قابلیت‌های این محصول افزوده است. طی چند ماه گذشته برخی مشکلات در عرضه جهانی این گوشی هوشمند پیشرفته و ارزان پیش آمد. شرکت …

موبنا، رضا خواجه‌وند – پردازنده این گوشی هوشمند بسیار پرسرعت است و بدنه آلومینیومی آن توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. دوربین دیجیتالی پیشرفته و سیستم شارژ سریع نیز به قابلیت‌های این محصول افزوده است.

طی چند ماه گذشته برخی مشکلات در عرضه جهانی این گوشی هوشمند پیشرفته و ارزان پیش آمد. شرکت چینی OnePlus پس از گذشت مدتی عرضه گوشی مذکور در بیشتر کشورهای اروپایی را متوقف کرد که این اتفاق در پی درخواست بسیار زیاد بازار و نبود محصول به میزان کافی صورت گرفت.

در برخی بازارها از جمله آمریکا، بریتانیا و آلمان درخواست برای خرید این گوشی هوشمند به قدری زیاد بود که شرکت OnePlus تصمیم گرفت فقط روی آنها تمرکز کند و جلوی عرضه این محصول در دیگر کشورها را بگیرد.

oneplus-3-1

با این وجود، از امروز عرضه گسترده OnePlus 3 در اروپا و دیگر کشورها به صورت گسترده آغاز شد. شرکت چینی تولیدکنده این محصول با انتشار بیانیه‌ای لیست کشورهایی که OnePlus 3 در مرحله دوم در آنها فروخته می‌شود را به قرار زیر منتشر کرد. این کشورها علاوه بر مراکزی هستند که تا پیش از این فروش گوشی هوشمند مذکور را آغاز کرده بودند.

اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، استونی، فرانسه، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوگزامبروگ، مالت، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلونی و اسپانیا. لازم به ذکر است که کشور هنگ‌کنگ نیز هم‌اکنون این گوشی هوشمند را به صورت رسمی عرضه می‌کند.

البته درخواست برای خرید این گوشی هوشمند به قدری زیاد است که باید آن را پیش‌خرید کنید و منتظر بمانید تا به دست شما برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا