الوطن: دژاگه به زودی از العربی جدا می‌شود/ “اشکان” در راه پرسپولیس؟

موبنا – به گزارش الوطن، آینده اشکان دژاگه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ستاره تیم ملی فوتبال ایران یک سال دیگر با العربی قطر قرارداد دارد این درحالی است که این باشگاه قطری چهار بازیکن خارجی خود را انتخاب کرده و جایی برای دژاگه ندارد. با وجود آنکه دژاگه فصل خوبی را با …

موبنا – به گزارش الوطن، آینده اشکان دژاگه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ستاره تیم ملی فوتبال ایران یک سال دیگر با العربی قطر قرارداد دارد این درحالی است که این باشگاه قطری چهار بازیکن خارجی خود را انتخاب کرده و جایی برای دژاگه ندارد.
با وجود آنکه دژاگه فصل خوبی را با العربی پشت سرگذاشت اما این باشگاه قطری به دنبال تغییرات اساسی بود و به همین خاطر بازیکنان جدیدی را جذب کرد و دژاگه را هم در فهرست فروش خود قرار داده این درحالی است که دژاگه هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است.
نکته جالبی که درباره این بازیکن ایرانی وجود دارد این است که او در تمرینات پیش از فصل العربی شرکت کرد این درحالی بود که از همان ابتدا می‌دانست که العربی بازیکن جایگزین او را انتخاب کرده است.
روزنامه الوطن قطر نوشت که تکلیف دژاگه چند روز دیگر مشخص می شود و به احتمال خیلی زیاد او راهی تیم دیگری خواهد شد.

به نوشته این روزنامه قطری دژاگه چند پیشنهاد به ویژه از باشگاه های ایرانی دارد و در چند روز آینده تکلیف خود را مشخص خواهد کرد.
پرسپولیس یکی از مشترهای اصلی دژاگه در ایران بود و چه بسا این بازیکن راهی سرخ پوشان شود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا