این گیاه كه همه جا هست دیابت و فشار خون بالا و سرطان را درمان می‌كند

موبنا – توت سفید خواص درمانی متعددی دارد كه در درمان تومورها، دیابت و قند خون بالا كاربرد دارد شاخ و برگ اين درخت در چین و ایالات متحده آمریکا در دوران استعمار برای ایجاد صنعت ابریشم به كار گرفته شد. شاخ و برگ گیاه توت در درمان دیابت، کلسترول بالا و قند خون بالا، …

موبنا – توت سفید خواص درمانی متعددی دارد كه در درمان تومورها، دیابت و قند خون بالا كاربرد دارد شاخ و برگ اين درخت در چین و ایالات متحده آمریکا در دوران استعمار برای ایجاد صنعت ابریشم به كار گرفته شد.

شاخ و برگ گیاه توت در درمان دیابت، کلسترول بالا و قند خون بالا، درد عضلات و مفاصل، ورم مفصل ها ، یبوست، سرگیجه، از دست دادن مو و پیری زودرس موثر است.

ترکیبات این گیاه با کاهش سرعت تجزیه قندها در روده اجازه می دهد تا قندها به آرامی به داخل خون جذب شده و به عبارت ساده ترمانند داروهای دیابت نوع ۲ و بدون بدون عوارض جانبی کار می کند.

توت سفید حاوی اسیدهای آلی، ویتامین C، کاروتن، پکتین، فیبر، قند اینورت، رزین و سایر ترکیبات سودمند بسياري است كه می توانند در درمان ورم لوزه، سرفه، تب، اسهال، سردرد و التهاب كمك كند شاخ و برگ گیاه توت حاوی آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن در كاهش کلسترول بالا و محافظت از سلامت قلب خود مفيد است.

با توجه به مطالعه انجام شده در دانشگاه تگزاس شاخ و برگ گیاه توت سفيد حاوی مقدار غنی از رسوراترول، فنل طبیعی است که می تواند با بیماری های قلبی و سرطان مبارزه كند اما چشمگيرترين تاثير ميوه توت کاهش سطح قند خون است.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا