عرضه نخستین گوشی جهان مجهز به پردازنده پرقدرت Snapdragon 821 (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – Snapdragon 821 قوی‌ترین تراشه موبایلی ساخته شده در جهان است و شرکت تایوانی ایسوس برای نخستین بار آن را وارد بازار می‌کند. گوشی هوشمند ZenFone 3 که با این اتفاق نام خود را به عنوان قوی‌ترین گوشی جهان معرفی کرده است، با قیمت پایه ۸۰۰ دلار عرضه شده است. مدل دیگر …

موبنا، رضا خواجه‌وند – Snapdragon 821 قوی‌ترین تراشه موبایلی ساخته شده در جهان است و شرکت تایوانی ایسوس برای نخستین بار آن را وارد بازار می‌کند.

گوشی هوشمند ZenFone 3 که با این اتفاق نام خود را به عنوان قوی‌ترین گوشی جهان معرفی کرده است، با قیمت پایه ۸۰۰ دلار عرضه شده است. مدل دیگر این گوشی هوشمند ZenFone 3 Deluxe نام دارد که در دو رنگ نقره‌ای و طلایی عرضه می ‌شود و قرار است که از تاریخ ۲۳ سپتامبر فروش آن آغاز شود.

asus-zenfone-3-deluxe-2

گوشی هوشمند ZenFone 3 Deluxe مشخصات ویژه‌ای دیگری هم دارد که آن را از دیگر گوشی‌های موجود در بازار مجزا می‌کند. این گوشی هوشمند شامل نمایشگر ۵.۷ اینچی AMOLED می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به نمایش درمی‌آیند.

asus-zenfone-3-deluxe-4

برای این گوشی هوشمند رم ۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4 در نظر گرفته شده است و حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت است که با سیستم UFS 2.0 اطلاعات را با سرعت بالا منتقل می‌کند.

asus-zenfone-3-deluxe-3

دوربین اصلی این گوشی پیشرفته ۲۳ مگاپیکسلی و لنز آن از نوع IMX318 است که سیستم OIS، اتوفوکوس، و حسگر رنگی RGB را شامل می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند پرقدرت باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را شامل می‌شود و سیستم شارژ سریع Fast Charging 3.0 کوالکام هم برای آن در نظر گرفته شده است. روی این گوشی تایوانی سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ با رابط کاربری Zen UI 3.0 ایسوس نصب شده است و کاربران در آن قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و حسگر اثر انگشت را هم در اختیار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا