هر دو مدل Galaxy S8 با نمایشگر خمیده عرضه می‌شوند

موبنا، رضا خواجه‌وند – قدرتمندترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی را Galaxy S7، Galaxy S7 edge و Galaxy Note 7 تشکیل می‌داند و از هم‌اکنون طراحی مدل ۲۰۱۷ این محصولات آغاز دشه است. سامسونگ در سری edge محصولات خود گوشی‌هایی را با نمایشگری که در دو لبه خود خمیدگی دارد، روانه بازار می‌کند و …

موبنا، رضا خواجه‌وند – قدرتمندترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی را Galaxy S7، Galaxy S7 edge و Galaxy Note 7 تشکیل می‌داند و از هم‌اکنون طراحی مدل ۲۰۱۷ این محصولات آغاز دشه است.

سامسونگ در سری edge محصولات خود گوشی‌هایی را با نمایشگری که در دو لبه خود خمیدگی دارد، روانه بازار می‌کند و قرار است هر دو مدل گوشی هوشمند Galaxy S8 که سال ۲۰۱۷ روانه بازار می‌شود همین قابلیت را داشته باشند.

منابع آگاه می‌گویند تولید نمایشگر با دو لبه خمیده برای هر دو اندازه گوشی هوشمند Galaxy S8 از هم‌اکنون در شرکت سامسونگ آغاز شده است. این گوشی هوشمند در دو اندازه ۵.۱ و ۵.۵ اینچی عرضه می‌شوند.

galaxy-s8-1

طبق این گزارش گفته شده است که Galaxy S8 سامسونگ مدل مجهز به نمایشگر تخت را شامل نمی‌شود و هر دو مدل آن نمایشگر خمیده دارند. بر این اساس پیش‌بینی شده است که سامسونگ سری گوشی‌های هوشمند پیشرفته خود را به نمایشگر خمیده مجهز کند و نمایشگرهای صاف از گوشی‌های پیشرفته این شرکت حذف شوند.

نمایشگر خمیده گوشی هوشمند Galaxy S8 سامسونگ می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۴ هزار پیکسلی به نمایش بگذارد و همچنین برای آن سازگاری با نواع هدست‌های واقعیت مجازی هم در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا