عرضه ۲ میلیون دستگاه از دومین مدل ساعت هوشمند اپل در مرحله نخست

موبنا، رضا خواجه‌وند – این منبع آگاه توضیح داد شرکت اپل بین ماه‌های آگوست تا سپتامبر ۲۰۱۷ درخواست خود برای تولید این ساعت مچی هوشمند را افزایش داده است تا در مرحله نخست ۲ میلیون دستگاه از آن به تولید برسد. این مسئله نشان می‌دهد که اپل از فروش دومین مدل از ساعت مچی هوشمند …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این منبع آگاه توضیح داد شرکت اپل بین ماه‌های آگوست تا سپتامبر ۲۰۱۷ درخواست خود برای تولید این ساعت مچی هوشمند را افزایش داده است تا در مرحله نخست ۲ میلیون دستگاه از آن به تولید برسد.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل از فروش دومین مدل از ساعت مچی هوشمند خود اطمینان کامل دارد و می‌تواند آن را به صورت گسترده وارد بازار جهانی کند.

مرکز تحقیقاتی IDC ماه ژوئیه گزارش داده بود که مدل اولیه ساعت مچی هوشمند این شرکت موسوم به Apple Watch توانسته است ۴۷ درصد بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی را در دست بگیرد. این مرکز تحقیقاتی گفت در فصل دوم سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۱.۶ میلیون دستگاه ساعت مچی اپل فروخته شد.

apple-watch-series-2-1

پیش‌بینی شده است که افزایش فروش ساعت هوشمند اپل در فصل‌های سوم و چهارم سال جاری میلادی هم ادامه داشته باشد و به همین خاطر شرکت آمریکایی تصمیم دارد تولید مدل دوم این ساعت هوشمند مچی را افزایش دهد.

ساعت هوشمند Apple Watch Series 2 تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای را نسبت به مدل قبلی شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر بزرگتر و پردازنده سریع‌تر اشاره کرد. این ساعت هوشمند ضدآب است و شامل گیرنده ماهواره‌ای GPS هم می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا