هکر ایمیل مدیر سازمان CIA دستگیر شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – «اندرو اوتو باگس» که خود را با نام INCURSIO معرفی می‌کند، به همراه «گرای لیورمن» که نام مستعار D3F4AULT را برای خود در نظر گرفته است روز گذشته در کشور آمریکا دستگیر شدند. این دو مرد متهم هستند که حساب‌های کاربردی مربوط به ایمیل شخصی مقامات اطلاعاتی آمریکا را هک کرده‌اند …

موبنا، رضا خواجه‌وند – «اندرو اوتو باگس» که خود را با نام INCURSIO معرفی می‌کند، به همراه «گرای لیورمن» که نام مستعار D3F4AULT را برای خود در نظر گرفته است روز گذشته در کشور آمریکا دستگیر شدند.

این دو مرد متهم هستند که حساب‌های کاربردی مربوط به ایمیل شخصی مقامات اطلاعاتی آمریکا را هک کرده‌اند و از جمله افرادی که در تور این دو هکر جوان گرفتار شده است می‌توان به «جان برِنان» مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا یا CIA اشاره کرد.

hacker-email-cia-2

این گروه دو نفره همچنین حساب کاربری «مارک جولیانو» معاون اسبق سازمان پلیس فدرال آمریکا (FBI) و «آمی هِس» مدیر اجرایی مرکز علوم و فناوری سازمان FBI را هم هک کردند. در حقیقت باید گفت لیست مقامات بلندپایه آمریکا که توسط این دو فرد هک شده‌اند بسیار طولانی است.

هکرها به رسانه‌های خبری توضیح دادند که برای انجام عملیات‌های خود یک گروه ویژه در اختیار داشتند. یک از اعضای گروه آنها به نام Cracka موفق شد خود را در قالب یکی از تکنسین‌های شرکت مخابراتی Verizon‌ معرفی کند و از این طریق وارد حساب کاربری مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا